i-c-eMan Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Dette halvåret har vi fått en oppgave i kunst & håndverk. Vi kunne velge mellom tegning, sløyd, strikking og photoshop. Jeg er dårlig i alt det der, men jeg valgte tegning fordi en venninne skulle hjelpe meg. For en uke siden fikk vi vite at vi må skrive 5-10 sider på word om hvordan vi har jobbet med oppgaven . Venninna mi har tegnet et par tegninger for meg, problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal skrive. Hvis dere har hatt en lignende oppgave før så håper jeg at dere kan gi meg tips Takk på forhånd Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hmm, høres ut som en oppgave man må fylle inn med mye svada. Start med hva planene og ideene for prosjektet var, smør på men ikke med urelevante eller urealistiske ting. Noe om hvordan jobbingen gikk, støtte du på noen problemer underveis? Samarbeidet du med noen, i såfall hvordan gikk samarbeidet? Ble resultatet slik som du hadde forventa deg? Noe du ville gjort annerledes om du skulle gjøre oppgaven på nytt? Vet ikke hvor mye hjelp dette er, men det å skulle evaluere egen arbeidsinnsats er til dels bortkasta tid og en øvelse i løgn og fantasi slik jeg ser det. Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Type "refleksjonsnotat" er greit for egen bevisstgjøring, men det endelig notatet kan man si er et dokument til for å skryte oppgaven så mye opp i skyene som mulig. Oppsett refleksjonsnotat, blir mye det samme som Den Polse dette her, men uansett: Introduksjon. Du skriver kort hva oppgaven gikk ut på, hva du valgte og hvorfor du valgte dette Du skriver som Den Polse skriver; om planene og ideene for oppgaven din Hvordan du jobbet, hvordan arbeidet gikk underveis, eventuelle problemer du støtte på og hva du lærte av de problemene du støtte på, (på den måten snur du eventuelle negative elementer i oppgaven til noe positivt) Det endelige resultatet.” Ble resultatet slik du forventet? Avslutningsvis kan du punktvis skrive litt om hva du har lært. Er det noe du ville gjort annerledes om du skulle gjort oppgaven på nytt? - Skriv dette også, gjerne i lys av hva du har lært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå