arthoz Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 25. Juni: Red eyes Ut på tur i dag også men en liten tur til min broder, da jeg skulle dra fikk han øye på denne ...ehh hva det nå enn er, uheldigvis var det skygge og litt vind så ikke noe superskarpt siden han fløy sin kos 100mm, f/3.5, 1/125s, ISO 200 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) 27. Juni: Å så sliten Satt nede og pratet med mamma, da jeg plutselig fikk se vepsen her holde seg fast til noe keramikk, h*n virket veldig sliten og rørte seg knapt, så da løpte jeg opp etter kameraet, og begynte selvsagt å ta bilder. Var ikke mye lys så var heldig at den ikke rørte på seg, endte da opp med dette bildet her, som forresten er større enn tillatt, men håper det går greit for dette bildet og ingen blir sinte Vepsen falt forresten om like etterpå stakkar 100mm f/7.1, 1/13s, ISO 200, DoF er ca 1.8mm Endret 27. juni 2009 av arthoz Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det var forstørrelsen sin, det. Hmm - vil red eye tool i PS funke på de røde øynene over, tro? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 28. Juni Var hos mine besteforeldre siden bestefar ble 70år, siden de har pip-pip ble det litt bilder av den, som ikke var altfor lett siden det ikke var altfor mye lys og den var både hyper og nysgjerrig 100mm, f/5.6, 1/100s, ISO 400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå