Larsenio Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Er nok klisjè dette og , er jeg redd. Ikke for at jeg har sett et slikt bilde før, men regner bare med at det er et typisk nybegynnerbilde... Var på stranda i et helsikkes vær, men sola skinte Croppet, kontraster o.l i Lightroom2 Exif: 1/20 sekund lukker f/6.7 ISO 100 55mm brennvidde Edit, har to versjoner nå... Åpent for dere å prøve å lage noe mer spennende av dèt om dere vil! v.1: v.2: Endret 1. juni 2009 av Larsenio Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Såpass dårlig ja..? 47 treff på 12 timer og ingen kommentarer Lenke til kommentar
Itw Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Om jeg skulle gjort noe anderledes, ville det nok vært kortere skygger, som også kom klarere fram, nå ble det litt mørkt, hele bildet. Har nok sett ett par av disse før, er jo unektelig fristende og knipse når man stpr der da. Kunne tenkt meg og sett mere korekturer i fra skyggene så man kan "se" hva som står der på en måte... Nå ble de bare lange og uklare.. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Jepp , skjønner hva du mener Skal prøve å ta flere slike med div. forskjellige solvinkler gjennom sommeren. Er nok et forbedringspotensiale her, for å si det mildt :!: Er bare mest fornøyd selv med fargetonen og utsnittet. Ser det for meg på veggen hjemme. Men er usikker på om jeg IGJEN har sett meg blind på et bilde.. Takker for din kritikk! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Ble kanskje litt ullent dette, og mye mulig toppen er for lys, stjeler litt oppmerksomhet. Endret 31. mai 2009 av fcuk_IT Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Såpass dårlig ja..? 47 treff på 12 timer og ingen kommentarer 47 treff på 12 timer er ikke det verste jeg har opplevd. Og så var det der med å vente i 24 timer før man bumper da ... Over til bildet; jeg synes egentlig at du traff bra med komposisjonen - men jeg synes det er for mørkt; særlig i den nedre delen av bildet. Tom Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Oi, har nok ikke lest meg godt nok opp på reglene her... Visste ikke om en 24timers-regel. Beklager dette. Angående bildet skal jeg se om jeg får redigert litt annerledes og lastet opp til ny vurdering , blir spennende å prøve en ny vri... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå