lasse_hansen87 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Hei sann.. Har en Mac mini, og skal få bilde på flatskjermen min.. Macèn har som mange sikkert ved mini dvi utgang, tvèn min den skal kobles til har hdmi. Har derfor overgangen som fulgte med maskinen, en "Apple Mini-DVI-til-DVI-adapter" Lurer derfor på en ting. 1. Kjøpe en DVI til HDMI adapter på clas olson, så en hdmi kabel. 2. Kjøpe en Belkin HDMI til DVI kabel. Hva blir best? Noen forskjell i det heletatt??? Endret 31. mai 2009 av lasse958 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Siden de mindre opplyste mener at det dyreste selvsagt er det beste, så må jeg bare si at det spiller ingen rolle så lenge kabelen er sertifisert for ditt behov Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Siden de mindre opplyste mener at det dyreste selvsagt er det beste, så må jeg bare si at det spiller ingen rolle så lenge kabelen er sertifisert for ditt behov flere ledd = større tap. når de harde fakt er på bordet betyr det i bunn og grunn ingenting. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Anbefaler deg å kjøpe DVI to HDMI kabel fra Deal Extreme. Har selv kjøpt et par av disse. Veldig, veldig fornøyd! Prisen er det ingenting å si på 80,- (inkl frakt). http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1501 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå