ratten Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Når jeg sletter en fil ved å bruke f.eks explorer så får jeg ikke mer ledig plass på disken. Kapasiteten blir rett og slett borte! Kjører XP og har to disker på 120/ntfs og 80/FAT32. Noen som har vært borti noe liknede? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 har du norton system works? Har du tømt papirkurven? Lenke til kommentar
adyton Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 en ting jeg vet er at det ikke er bra å blande filsystem på samme maskin... Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hvis du kjører Norton Antivirus vil dette programmet ta vare på dine data, selv om du sletter de. Du kan fjerne disse filene ved å høyreklikke på papirkurven og trytte "empsy norton protected files" eller noe sånt. Lenke til kommentar
ZooMazter Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Har du Norton system works eller lignende? Norton lager nemlig dobel boskorg, du må da trykka høgre tast på "Recycle Bin" og velg "Empty Norton Protected Files" og "Purge all", viss du da bruker norton Lenke til kommentar
ratten Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Aha! Ja jeg har nettop installert Norton systemworks. Var ikke klar over at Norton tok vare på sletta filer selv når man brukte shift+delete. Regna med at søppelkurven var tom når det stod 0 bytes på statuslinjen, men norton lurte meg der, takk for tipset!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå