Itw Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Heisann Har sett meg lei på touch skjermer osv, og vil ha mobil med fullt tastatur. Planen har hele veien vært en HTC touch pro, men må innrømme at i det siste har en android tlf fristet litt. Tenker da på HTC Dream. Noen som kan anbefale den eller andre full tastatut telefoner? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Hva med Sony Ericsson Xperia X1? Har prøvd den flere ganger, synes det er en herlig telefon. Endret 30. mai 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Itw Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Var på elkjøp og tafset på den men tastaturet falt ikke helt i smak, var ikke så enkelt og skrive på mener jeg... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Om du klarer deg med en litt stor telefon ville jeg tatt en titt på Touch Pro 2. De testene som har kommet til nå har jo gitt den veldig god kritikk, samt fullrost tastaturet. Når det kommer til Xperia er jeg enig med deg angående tastaturet. Jeg syns heller ikke det er spesielt behagelig i bruk. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Men ingen med erfaring på HTC dream tlf? Syntes den virker spenende? Lenke til kommentar
Nerfy Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 jeg har desverre ikke holdt en Dream, men de sies å være veldig gode. Når det kommer til fulltastatur uten touchscreen kan jeg anbefale både Nokia E75 og HTC S740. Lenke til kommentar
Inge90 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Er på utkikk etter det samme. Har tenkt litt på HTC Touch Pro eller Touch Pro 2, men får ikke til å bestemme meg. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Har bestilt HTC dream fra ebay til 2400kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå