CorporalClegg Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Silverstone SST-RV01 I denne tråden diskuterer vi Silverstone SST-RV01, eller bare Silverstone Raven. 27. Juni - Tråden er utvidet til å gjelde både RV01 og det kommende Raven 2. Hovedkortet er vridd 90 grader, slik at expansion slots kommer på toppen: Grunnen til dette er at varme stiger, den blåser kald luft inn nederst, og suger den varme luften ut på toppen. Dette gjør at det er meget godt egnet til helt vifteløse maskiner (Se demovideo 2.) 3dGameMan review: Demonstrasjon av kjøling: Part1 Part2 Er det noen som har kabinettet? Del gjerne erfaringer! Endret 27. juni 2009 av ravii Lenke til kommentar
Androish Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har ikke kabinettet men falt pladask for det etter at jeg så det i din guide for fremtidsrettet pc <3 Har iallefall lagt det inn i mitt draft for pc kjøp i desember/januar. (er i militæret dimmer i desember). Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Raven 2 Nytt kabinett i serien, stilrent design. Midi-tower. Kilde http://www.techpowerup.com/95817/Silversto...t_Computex.html Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Venter bare på Silverstone tj07-2 jeg. Leste noen rykter om det skulle komme på Computex. Kanskje det bare var Raven 2? hmm Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Liten video snutt av det hele: http://www.firstzoom.tv/2009/06/computex-p...verstone-booth/ Spent på det sølvgrå kabinettet der. Hvilken modell osv.. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Venter bare på Silverstone tj07-2 jeg. Leste noen rykter om det skulle komme på Computex. Kanskje det bare var Raven 2? hmm Har lest gjennom en del artikler fra Computex nå, alle nevner Raven 2, men ingen har skrevet om tj07-2.. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Venter bare på Silverstone tj07-2 jeg. Leste noen rykter om det skulle komme på Computex. Kanskje det bare var Raven 2? hmm Har lest gjennom en del artikler fra Computex nå, alle nevner Raven 2, men ingen har skrevet om tj07-2.. http://www.techpowerup.com/96206/Silversto...other_Case.html Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Nonen som har kabinettet og har lyst til å dele erfaringer (og gjerne ta bilder ) ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Raven-kabinettene er dritfete. Kunne godt tenkt meg et Raven2. Kanskje neste gang jeg kjøper kabinett. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Raven-kabinettene er dritfete. Kunne godt tenkt meg et Raven2. Kanskje neste gang jeg kjøper kabinett. Så på et Raven før jeg bestemte meg for et HAF 932. Men nå angrer jeg ikke et sekunf. Fikk kabinettet idag og det er enormt:D Men har en kompis som har bestillt et Raven så kan høre med han om jeg kan knipse noen bilder når han får det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå