lasse_hansen87 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hei sann.. Jeg har Roxio Toast på min Mac Mini, har Toast 9, men lurer på å oppgradere til Toast 10, noen som vet om jeg evt må ha Toast 9 innstallert for å oppgradere til 10??? Har fjerna Toast 9 ifra Mac Mini`n min nå, pga skulle kjøpe 10. Men har sjekket litt at man kan kjøpe og laste ned oppdatering til Toast 10 på hjemmesidene dems.. Edit: hmm, så man betaler mindre for Roxio Toast 10, hvis man har 9èrn ifra før?? Taster man ikke cd-keyen til 9èrn eller noe når man handler da el? Har tenkt å kjøpe den via nedlastning på Roxio`s hjemmeside Trudde nemlig man måtte ha Roxio 9 installert, så kjøpe 10èrn, og installere den.. Står nemlig upgrades på hjemmesidene dems, og: This is an upgrade version of Toast 10 Titanium and requires a prior version of Toast 9 Titanium, Crunch or Popcorn 3. The software will look for an eligible prior version on your Mac, or you will need to enter your prior version product ke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå