Myrsve Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 1.Star Trek - TNG, Enterprise, Voyager 2.Futurama 3.Simpsons 4.X-Files 5.King of Queens Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 På over 100 innlegg er det kun 3 som har nevnt farscape og det var Nisje olm , Adawen og meg Shame on all the others for farscape is the best Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Wtf er farscape og kas kanal går den på? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 mot i brøste var helt konge at noen kan si det uten en pistol mot hodet, forstår jeg ikke. uansett, for tiden går det mye i CSI og SG-1. band of brothers er også kanonbra. scrubs var også ufattelig morsom, de to fattligslige sesongene som ble laget.. *surmule* Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Wtf er farscape og kas kanal går den på? Farscape er en sci-fi serie og som nevnt tidligere i tråden av Adawen går ikke på norsk tv ,men at så mange folk aldri har hørt om det synes jeg er litt merkelig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 farscape er ikke så fantastisk bra.. har sett sesong1, og har ikke så voldsomt behov for å se sesong 2 & 3 (som allerede ligger på filserveren). utrolig mye flotte kostymer og aliens, dog.. zhaan har den kuleste huden noensinne. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hæ! SG-1 bedre enn Farscape :o Ja her er det forskjellige meninger, Dominar Rygel The XVI er ihvertfall en bedre karakter enn sci-fi Macgyver. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Sci-fi ala ? babylon 5? Star trek? hmm kanskje eg skulle lastet ned en episode eller 2 for å se om eg går glipp av noe /me is sci-fi freak/nerd Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hæ! SG-1 bedre enn Farscape :o Ja her er det forskjellige meninger, Dominar Rygel The XVI er ihvertfall en bedre karakter enn sci-fi Macgyver. rygel har den mest irriterende personligheten jeg noensinne har sett i en serie. får lyst til å trampe på ham, som den sokken han egentlig er. grr! og nå er ikke sg-1 bare om macgyver.. teal'c er faktisk ufattelig morsom til tider Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Kan hende teal'c er morsom har bare sett 20-30 episoder Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg er enig med psilocybe at Rygel i Farscape er utrolig teit.. Jeg har lyst og tenne på den lille fettballen Jeg synes selv Pilot og Chiana er de beste personlighetene Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Btw teal'c ser ut som en litt femi bole kis som både griner og smiler samtidig Ingenting med dette å gjøre men måtte bare si det. Han er jo kul da. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hmm. Har ikke svart her jo. Jeg liker somsagt Startrek, men det er jo ikke alle seriene som er like gode. Jeg tviler på at jeg klarer og rangere dem ,men Ds9 og TOS er blandt de bedre. Enterprise og TNG kommer i midten ,men VOY kommer nederst. (La meg si at jeg bedømmer hele serien under 1. og voyager kommer seg jo mer du ser.) Men jeg ser også på andre ting: Futurama og simpsons er serier som passer mens man venter på noen og har 20min og avse. Band of brothers er vell en miniserie ,men den serien er virkelig noe altså. Har riktignok ikke sett den helt ferdig enda ,men jeg gjør det vell i løpet av denne uken. Men Alle elsker Raymond er genialt! Friends er greit nok ,men det kommer definitivt ikke i første rekke. (var mer morsomt når jeg gikk på ungskolen det) Har ikke tilgang til Serier hardisken min akkurat nå så jeg husker ikke hva jeg ser på. Tar det bare ifra hodet. 24 Har hatt Sesong2 i alle evigheter ,men det er først nå jeg får fritiden til og se den. Serien virker grei og det er utrolig morsomt og se flere episoder i strekk. Men først og fremst: STARTREK.. Nå holder jeg på med TOS. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 TOS mange geniale episoder. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 mot i brøste var helt konge at noen kan si det uten en pistol mot hodet, forstår jeg ikke. Hvordan viste du at pappa hadde en pistol mot hodet mitt i det øyeblikket??? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Furuerama er jo genialt! Gamle X-files episoder er heller ikke å forakte... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 X-Files(ikke de nye sesongene tho) og CSI antar jeg Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 X-Files(ikke de nye sesongene tho) og CSI antar jeg Ja de nye sesongene der han Dogget elns er med er elendige... De gode gamle med Mulder og monster er best! Lenke til kommentar
power Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 #1 Futurama #2 Simpsons/South Park #3 Tv2 Hjelperdeg Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 futurama, simpsons, jackass... og wrestling, vær mandag og torsdag på fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå