Gå til innhold

Hvilke TV-serier syns du er best? (LES 1. post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hæ! SG-1 bedre enn Farscape :o Ja her er det forskjellige meninger, Dominar Rygel The XVI er ihvertfall en bedre karakter enn sci-fi Macgyver.

rygel har den mest irriterende personligheten jeg noensinne har sett i en serie. får lyst til å trampe på ham, som den sokken han egentlig er. grr!

og nå er ikke sg-1 bare om macgyver.. teal'c er faktisk ufattelig morsom til tider :)

Lenke til kommentar

Hmm. Har ikke svart her jo.

Jeg liker somsagt Startrek, men det er jo ikke alle seriene som er like gode. Jeg tviler på at jeg klarer og rangere dem ,men Ds9 og TOS er blandt de bedre. Enterprise og TNG kommer i midten ,men VOY kommer nederst. (La meg si at jeg bedømmer hele serien under 1. og voyager kommer seg jo mer du ser.)

Men jeg ser også på andre ting:

Futurama og simpsons er serier som passer mens man venter på noen og har 20min og avse. Band of brothers er vell en miniserie ,men den serien er virkelig noe altså. Har riktignok ikke sett den helt ferdig enda ,men jeg gjør det vell i løpet av denne uken.

Men Alle elsker Raymond er genialt! Friends er greit nok ,men det kommer definitivt ikke i første rekke. (var mer morsomt når jeg gikk på ungskolen det)

Har ikke tilgang til Serier hardisken min akkurat nå så jeg husker ikke hva jeg ser på. Tar det bare ifra hodet.

24 Har hatt Sesong2 i alle evigheter ,men det er først nå jeg får fritiden til og se den. Serien virker grei og det er utrolig morsomt og se flere episoder i strekk.

Men først og fremst: STARTREK.. Nå holder jeg på med TOS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...