Killer_DT Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Syns det er litt merkelig at House snakker med amerikansk aksent på House M.D. Så mye drit som han slenger... Og alle vet jo at drittslenging blir auto-grovere med britisk aksent. Men det er vel mer kommers i USA med en amerikaner.... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Heroes og Prison break er mine favoritter. that 70s show er også veldig bra :!: Lenke til kommentar
excellent Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Mine favoritter : 1. 24 2. Sopranos 3. C.S.I 4. Kongen av Queens Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) CSI: Miami South park Simpsons Family Guy Endret 28. januar 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Topp 5: 1: Dexter 2: The Shield 3: Sopranos 4: The Wire 5: Rome Endret 28. januar 2007 av Rotski Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 24, Prison Break, Lost, Heroes. Hvordan rekkefølgen er om hvem som er best av disse varierer hele tiden. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Helt klart The Simpsons øverst Liker også Rikets Røst, South Park, Friends, The O.C. og Futurama. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Syns det er litt merkelig at House snakker med amerikansk aksent på House M.D.Så mye drit som han slenger... Og alle vet jo at drittslenging blir auto-grovere med britisk aksent. Men det er vel mer kommers i USA med en amerikaner.... 7810774[/snapback] House med britisk aksent? skeptisk til hvor bra det ville passa karakeren hans. men serien er jo konge. har aldri sett flere geniale utsagn fra en karakter. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Syns det er litt merkelig at House snakker med amerikansk aksent på House M.D.Så mye drit som han slenger... Og alle vet jo at drittslenging blir auto-grovere med britisk aksent. Men det er vel mer kommers i USA med en amerikaner.... 7810774[/snapback] House med britisk aksent? skeptisk til hvor bra det ville passa karakeren hans. men serien er jo konge. har aldri sett flere geniale utsagn fra en karakter. 7821931[/snapback] det var ekstremt uvant å se de hørste episodene av house når han snakka amerikansk, kjenner han jo fra blackadder osv. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja jeg kjente han igjen fra Black Adder med engang, men begynte å lure når han snakket amerikansk. Var det Major Darling han spillte i BA? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Han spilte en prins der tror jeg, har ikke sett på Black Adder selv. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Joda, han spillte han idiot prinsen. Men i den sesongen (series som de kaller det i GB) så var de soldater i en bunker på frontlinjene i WWII. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) det var WW1 og ikke ww2, og han spilte en løyntnant under blackadder. altså ikke Captain Darling Endret 29. januar 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 aa riktig, Kaptein Darling var han overpompøse fyren som alltid hadde nye og supre planer. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Han er genial, men ingen slår Lord Flashheart, den episoden er kanskje den beste av WWI BA. :!: Edit: Nå tenkte jeg på General Melchett, det er han overpompøse generalen med idiotiske slagplaner. Cpt. Darling er sekretæren hans. Han jeg tror dere snakker om (Hugh Laurie?) spiller løytnant under BA. Alle jeg snakker om er i dette klippet. Endret 29. januar 2007 av Polluks Lenke til kommentar
O.J Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Syns det er litt merkelig at House snakker med amerikansk aksent på House M.D.Så mye drit som han slenger... Og alle vet jo at drittslenging blir auto-grovere med britisk aksent. Men det er vel mer kommers i USA med en amerikaner.... 7810774[/snapback] House med britisk aksent? skeptisk til hvor bra det ville passa karakeren hans. men serien er jo konge. har aldri sett flere geniale utsagn fra en karakter. 7821931[/snapback] det var ekstremt uvant å se de hørste episodene av house når han snakka amerikansk, kjenner han jo fra blackadder osv. 7822334[/snapback] Ok, har ikke sett han (Hugh Laurie) i noen annen rolle før, så reagerte ikke på det. for dem som har sett han prate med britisk aksent vil nok amerikansk høre uvant ut. Endret 30. januar 2007 av O.J Lenke til kommentar
eirikjen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Prison Break Scrubs My name is Earl Entourage Varierendes rekkefølge Endret 1. februar 2007 av eirikjen Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Kongen av queens Friends Prison Break Simpson Family Guy Det er mange flere tv-serier som jeg liker godt Endret 27. februar 2007 av PC91 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 1 : 24 2: Prison Break :!: er berre dei Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Sopranos Prison Break Band of Brothers House Stingers (woot) 24 Friends (Ja, jeg vakke eldre en at jeg syns det var konge da det gikk :> ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå