Gå til innhold

Hvilke TV-serier syns du er best? (LES 1. post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min liste:

1. Battlestar Galactica (ikke så ofte man ser en serie blir bedre og bedre jo lengre i serien man kommer. det vil jeg absolutt si om denne serien!

Fascinerende historie om en episk flukt gjennom rommet og en kamp for menneskets eksistens.)

 

2. Alias (sesong 1,2,3 og 4. herlige alle sammen. sesong 5 virka litt halvhjertet desverre)

 

3. 24 (5 flotte sesonger, gleder meg til sesong 6.)

 

4. Dexter (knallbra serie. Er ganske ny, så er desverre ikke så kjent ennå, men vil garantert komme til norge etterhvert. Gleder meg stort til sesong 2)

 

5. Lost (holder fortsatt koken.)

 

6. Prison Break. (sesong 2 når nok ikke opp til sesong 1, men er fortsatt en spennende serie med flere gode karakterer.

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Har vel egentlig sluttet å se på Lost nå, så jeg lurer på om de er kommet noe lenger enn de var i sesong 2.... Det skjer jo i realiteten ingenting. Forbanna annoing.

 

Litt samme grunn jeg sluttet å se på smallville. Han der forbanna 27-åringen som spiller 18åring som aldri tør å rote eller å ligge med de peneste damene i verden som nærmest trygler etter å få noe i pissn sin. (so to speak)

Det blir liksom ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ unge Clark, ROT NO MED HON OM DU IKKE TØR Å TA NED BUKSENE! også blir frustrasjonen så stor at jeg bare må slutte å se på serien. Etter hver episode...

Lenke til kommentar
Må ikke glemme Farmen som startet opp igjen på TV2 i går. ;) Må være et av de bedre realityprogrammene...

7686414[/snapback]

 

Skal si meg noe enig i det. Men jeg er litt spent på ka de skal fylle 30 episoder med. De skal jo bare være på den farmen i 10 uker... Blir litt mye føler jeg. Men det gjenstår jo å se om det blir dritakjedelig og langtekkelig eller ikke.

Lenke til kommentar

Eit knippe favoritter:

 

24 - Datt litt av midt i sesong 4, men skal ta det opp igjen.

The Shield - Komt til sesong 4

Battlestar Galactica - Den nye, fantastisk!

That 70's Show

The Simpsons

Seinfeld

Lost - Tapt seg litt, men fortsatt god underholdning.

Prison Break - Har bare blitt bedre og bedre.

Band Of Brothers

Scrubs

Kongen av Queens

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...