Gå til innhold

Hvilke TV-serier syns du er best? (LES 1. post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
1 Babylon 5

2 Star Trek seriene

3 Tour of duty (pliktløpet)

4 Stargate SG-1

5 Friends

 

PS! Og på torsdag begynner nye Star Trek Enterprise på SVT 2 :woot:

876156[/snapback]

 

 

 

Hei. Vet du om det er noen norske kanaler som sender StarGate SG-1 ? :p

7371321[/snapback]

 

Finnes ingen såvidt jeg vet.. Men du kan jo alltids.. Du vet *Nudge-nudge wink-wink*

Lenke til kommentar

Serier eg har sitt ferdig som er av mine favoritter:

 

Angel --> Fantastisk serie, 5 sesonger, 120 episoder totalt. Utrulig skuffa når eg innsåg at det ikkje kom meir etter sesong 5. Ein klar favoritt serie.

 

Dark Angel --> Bra serie, stilig historie, framtidsretta. Kvaliteten til serien økte veldig mot slutten av sesong 1 og ut i sesong 2. Men serien vart stoppa etter sesong 2. Store utgifter, og ein anna serie tok over. Stort tap, serien var på sin topp då. Ein del gode deler som ikkje vart godt nok avslutta.

 

That 70's Show --> Beste ikkje animasjons underholdningsserie. Kunne klart seg utan sesong 8.

 

Tv- seria eg helder på å sjå:

 

Lost: Fantastisk serie, sesong 1 var noke av det beste eg hadde sitt på lenge. Venta alltid i spenning på neste episode. Sesong 2 haldt oppe nivået, men no i sesong 3 er liksom noke vekke. Det er ikkje lenger so kjedlig å vente på neste episode. Har egentlig berre lyst på eit svar, men føler at det vil ta ei stund før vi får det.

 

Prison Break: Sesong 1, fantastisk. Genialt oppsett. Sesong 2, starten var no som so, men har komt seg veldig opp etter kvert.

 

Heroes: Beste nye serie i 2006? Trur det ja. Favoritt serie.

 

Serier planlegger å sjå:

 

Scrubs: Sitt eit par episode på tv2, perfekt humor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...