Fozzietif Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Min liste i tilfeldig rekkefølge; Friends!! Letterman Show Simpsons That 70's Show Alle elsker Raymond Joey Cheers Seinfeld Kongen av Queens +++ Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Mine topp 5 favoritter: 1: That 70s show 2: Simpsons 3: Family Guy 4: PJ's 5: Kongen av Queens Tar ikke med Band of Brothers siden det er en miniserie. Kjipt at PJ's ikke sendes i Norge lengre. Noen som husker d? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 24. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Friends That 70s show 24 Lost Prison Break Lenke til kommentar
Elinor Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Beste TV serier er for meg: 1. Supernatural - har ikke missa én episode! 2. Prison Break 3. CSI 4. Angel 5. Sex og Singelliv Her er det kvalitet! Poker er forresten også tøft! hehe. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 De jeg synes er best, i tilfeldig rekkefølge: 24 CSI Friends Prison Break MacGyver Alias Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Min liste: 1. Family Guy 2. Prison Break 3. Scrubs Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 1. The Simpsons 2. CSI (vanlige og New York) Ser ikke mye på serier jeg, men de 2 må jeg bare få med meg. Ser og da på CSI Miami, men synes ikke den er så bra som den første og tredje versjonen. Lenke til kommentar
paalerud Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) jeg syntes disser er best i denne rekkefølgen 1 kongen av queen`s 2 LOST 3 joey 4 prisson break 5 csi-Ny 6 csi-miami 7 That 70's Show 8 friend`s 9 simpsons 10 family guy Endret 27. august 2006 av paalerud Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 1. Prison Break 2. Lost 3. Kongen av Queens 4. Alle elsker raymond 5. Family Guy 6. American Dad 7. The 4400 8. Simpsons Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 De beste seriene jeg kan tenke på nå er: 1. Angel 2. X-Files (ja de gamle konspirasjons dagene) 3. Star Trek Next Generations (Capt. Luc Picard jeg savner deg! ) 4. Battlestar Galactica (det jeg har sett virker knall) 5. 24 (dessverre ikke fått med meg alt) 6. First Wave (litt x-files kopi men alikevel ikke, en bra episode her og der) 7. Judging Amy (en av de mest spennende drama seriene jeg har sett) 8. Grey's Anatomy (virker bra så langt) Det eneste negavite med en del disse her untatt X-Files og Star Trek er at de er overdrysset med en del amerikanske trendnykker. Humoren osv. Men jeg er vant til å ikke få de absolutt perfekte seriene, tror ikke det er mange av dem egentlig. De første episodene av X-Files var suverene. Og Angel er bedre, mørkere og mer moden en Buffy serien. Men alikevel...jeg blir aldri hundre prosent fornøyd...bortskjemte normann! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Simpsons Futurama Family Guy L.O.S.T og mange flere som jeg ikke husker! Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Går ikke rangere slikt for meg. Alt jeg vet er at jeg digger disse seriene noe enormt! Macgyver That 70s show Kongen av Queens The fresh prince of Bel-Air Lost Prison Break Pluss en hel del sitcoms og Drama-actionserier jeg har sett oppigjen åra. Husker at Roswell og Smallville er store favoritter... EDIT: 24 er også noe av det største! Endret 24. september 2006 av Helpsomer Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 I tilfeldig rekkefølge kommer mine favoritter: 24 LOST Seinfeld Kongen Av Queens Mot I Brøstet My Name Is Earl McGyver Alle Elsker Raymond The Simpsons Futurama Team Antonsen Borettslaget Hotell I Særklasse Sopranos +++ Lenke til kommentar
Mollin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Akkurat nå er det bare en som duger: Prison Break! Lost og Simpsons er også verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Har vel ingen klar favoritt trur eg, men liker dei her veeeldig godt: Sopranos X-Files Carnivalé King Of Queens Prison Break Lost Arrested Development Akkurat no går det i Sopranos etter eit koselig tilbud på platekompaniet. Endret 4. oktober 2006 av Antipop Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 1. Star Trek DS9 2. Star Trek TNG 3. Star Trek Enterprise 4. Hornblower 5. Band of brothers Nuff said. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nevner noen som jeg er/var absolutt tilhenger av.. 1. X-Files 2. Babylon 5 3. Star Trek 4. Ghost Whisperer 5. Sopranos Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Friends That 70s show 24 Lost Prison Break Kongen av Queens Alle elsker raymond joey Malcolm i midten Heia tufte ! Helt tilfeldig rekkefølge. Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Må nesten si friends simpsons kongen av queens ser ikke på så mye tv for tia :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå