henrikmain Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Herregud a, har ingen av dere forstått det? Hotel Cæsar Brenn! Brenn! NÅ! :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 PS! Og på torsdag begynner nye Star Trek Enterprise på SVT 2 hopp heller innom www.startreknorge.com senere og bli med å tvinge NRK til å kjøpe serien .. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Herregud a, har ingen av dere forstått det? Hotel Cæsar Brenn! Brenn! NÅ! :wink: Brenn du a! Ellers kommer Jerry og voldtar deg, din lille dritt unge ! Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Seffers er Farscape the best series evah så kommer 2.simpson 3.futurama 4.family guy Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Herregud a, har ingen av dere forstått det? Hotel Cæsar Brenn! Brenn! NÅ! :wink: Brenn du a! Ellers kommer Jerry og voldtar deg, din lille dritt unge ! Jeg er eldre enn deg, såh :wink: Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 1. Dark Angel 2. Friends 3. Seinfeldt 4. X-Files 5. Verdens Villeste Politivideoer (ja nemlig) 6. Fastlane (faktisk ganske kult) En av de dårligste seriene er vel "under samme tak" eller "full house" som den heter på engelsk.... Bob Saget er liksom kongen Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Herregud a, har ingen av dere forstått det? Hotel Cæsar Brenn! Brenn! NÅ! :wink: Brenn du a! Ellers kommer Jerry og voldtar deg, din lille dritt unge ! Jeg er eldre enn deg, såh :wink: Nåja-nåja gutter, ro ned 1. Kongen av Queens/Futurama 2. Friends 3. Pizzagjengen 4. Brigaden Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 "Byggmester Bob" (før han ble kvalmt komersiell og de begynte å spille sangen på radioen og mobilen og sånn...) Litt mer seriøst så er faktisk Tom & Jerry meget bra, men bare de gamle som Fred Quimby har tegna Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Litt mer seriøst så er faktisk Tom & Jerry meget bra, men bare de gamle som Fred Quimby har tegna Må si meg helt enig der, ja...Rått og brutalt barneTV Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Dere må prøve å se Postmann Pat på vorspiel... Å drikke hver gang han clutcher feil... tenk over det... sikker 20-30 ganger hver episode (blir fort dritings ) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 1. Friends 2. Pacific Blue 3. Mad TV 4. Torsdagsklubben Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ingen har nevnt 24! Er jo noe av det beste som går nå. Og for de som er fans av J. Michael Straczynski (skaper av Babylon 5) kan jeg annbefale Jeremiah. En annen bra serie som heller ikke er nevnt er Dead Zone. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Tidenes beste serie uansett har rett til første plass mens alle andre må dele på andre plass. 1-SOPRANOS!!! Uten tvil på nr.1 Simpsons Seinfeld Stargate sg-1 Friends Kongen av queens Futurama Tidligere episoder av NYPD blue Southpark Fastlane That 70's show Star Trek: The Next Generation +En serie som gikk på tvnorge som handlet om å være ungdom i 70/80 tallet (ligner litt på that 70's show men var ikke såå humor liksom) Det er så mange andre men de er såpass gamle eller så kommer eg ikke på de som f.eks "Cheers" "Steve" "Fresh prince in bel air" osv.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Uff... for to-tre år siden hadde listen min sett akkurat ut som den alle poster. Men jeg har blitt gammel og trist ellerno, og orker ikke hjernetom sitcom's og daffe såpeserier med eller uten humor. StarTrek prøver jeg å få med meg, men jeg greier aldri å våkne så tidlig på søndagene. (16:35) Jeg gikk tilogmed glipp av Formel1 nettopp. :x Jeg nominerer : Monty Python's Flying Circus Benny Hill PS: Er det lenge til ST Nemesis kommer på kino i Norge? Eller har jeg gått glipp av den også, slik jeg gjorde med TT? PPS: Paste fra Patrick Stewart's filmografi: Spennende. -X2 - Wolverine's Revenge (2003) (VG) (announced) (voice) .... Charles Xavier, Ph.D. aka Professor X -Star Trek: Elite Force II (2003) (VG) (voice) .... Jean-Luc Picard -Water Warriors, The (2003) (voice) -X2 (2003) .... Professor Charles Xavier ... aka X-2 (2003) (USA: poster title) -X-Men: Next Dimension (2002) (VG) (voice) .... Professor X -Star Trek: Nemesis (2002) .... Captain Jean-Luc Picard -Star Trek: Starfleet Command III (2002) (VG) .... Starfleet Captain Jean- Luc Picard -Star Trek: Bridge Commander (2002) (VG) (voice) .... Jean-Luc Picard Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 PS: Er det lenge til ST Nemesis kommer på kino i Norge? Eller har jeg gått glipp av den også, slik jeg gjorde med TT? den har du gått glipp av .. den hadde bare 6 visninger i oslo .. på 1 kino .. 1 helg .. men havnet likavel på top 10 lista den helgen over mest sette filmer .. (altså uannonsert på 1[/b kino]) men nå er det jo DVDrip av den ute da! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Friends Simpsons Southpark Kongen av Queens Bundy Fastlane Baywatch Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 uten noen som helst ranking: Red dwarf Blackadder kongen av queens 24 the fast show fawlty towers Lenke til kommentar
psultan Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 I tilfeldig rekkefølge: Monty Python's Flying Circus Red Dwarf Seinfeld Fawlty Towers (Hotell i særklasse) The Simpsons Beavis & Butt-head The Young Ones Bottom Futurama Duckman (noen som husker denne? En knallbra animasjonsserie som gikk på NRK2 for noen år siden.) Daria M*A*S*H Nissene på låven Blackadder (Sorte Orm) Ellers ser jeg lite på TV, så jeg får ikke med meg nye serier. De definitivt dårligste er: Family Matters (Steve Urkel) Full House (Fullt hus) Alt av Tore Ryen (ondskapens fyrste) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Beste TV-serie på norsk TV Kongen av Queens Beste TV-serie som -ikke- går på norskTV Star Trek Deep Space Nine Rahxephon (anime) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Seinfield[*]Futurama [*]Friends [*]Cheers [*]Babylon5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå