GANTEN Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Dette er rekke følga 1.Supernatural 2.C.S.I 3.C.S.I. NY 4.Simpsons 5.F.B.I Files 6.Hotel cæcar 7.Hos Martin! 8.24 Endret 7. juli 2006 av GANTEN Lenke til kommentar
Went Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 1. 24 2. Prison Break 3. Oz 4. Lost (sesong 1) 5. Third Watch 6. Stingers 7. Columbo Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 1. 24 2. The O.C. 3. Prison Break 4. Seinfeld 5. Friends 6. Lost Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 That 70's Show er helt klart den beste TV-serien og til alle som liker Cæsar: det suger rompe! XD Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 1 - Las-Vegas 2 - Lost 3 - Supernatrual Lenke til kommentar
Rhaegar Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg har en tendens til å bli veldig hekta på en serie hvis jeg først liker den. I fjor sommer satt jeg oppe i firetiden om natten for å se OZ på tv3, i år er det Buffy The Vampire Slayer på dvd som er tingen. Favorittene for øyeblikket: Buffy Firefly X-Files Battlestar Galactica Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 og til alle som liker Cæsar: det suger rompe! XD 6575789[/snapback] helt enig det er søren ikke noe menig skal liksom være så sinnsykt spennende men det er jo ikke sannsynelig en plass Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 1. Prison Break 2. 24 3. LOST 4. Kyle XY 5. The O.C 6. The 4400 7. Top Gear Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 24 LOST Prison Break er topp 3, ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Scrubs 24 Prison Break Greys Anatomy The office (USA) Into the West I tilfeldig rekkefølge Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) 1. Family Guy 2. Simpsons 3. CSI 4. CSI NY 5. Friends (kom tilbaaaake!!) 6. Joey 7. LOST 8. Walker Texas Ranger (You all know why ) 9. Scrubs (På grunn av doctor Cox.) 10. Married with Children/Bundy Forresten, putt nummer 8 opp på den aller høyeste. Yepp, det var mine 10 beste... Endret 19. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 1: LOST 2: 24 3: C.S.I (vanlig de to andre suger, spesielt NY-skuespillerene er så dårlige) 4: Alo' Alo' (elsker den serien siden jeg var liten) 5: Top Gear 6: X-Files 7 :Commander in Chief 8: Prison Break 9: Simpsons 10: Stingers Dette var mine topp 10-serier i rett rekkefølge Lenke til kommentar
DooBler Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 1. Scrubs 2. Prison Break 3. Entourage 4. That 70's show i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Av serier hvor jeg liker de fleste sesongene må det være: -Prison Break -Simpsons -Futurama -The Pretender Grunnen til at 24 og Lost ikke er på listen er pga utrolig dårlige etterfølgende sesonger på 24 og Lost. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) 1. Smallville 1. Friends 1. Simpsons 1. Jackass 1. 24 1. Everybody loves raymond 1. The king of queens 8. Mythbusters 9. Prison Break 10. That 70's show La til smallville, på 1 plass. Endret 24. september 2006 av Prisoner Lenke til kommentar
RosiePhoenix Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 That 70's Show er helt klart den beste TV-serien og til alle som liker Cæsar: det suger rompe! XD 6575789[/snapback] Så enig! Min liste 1.The Simpsons 2. Friends 3. That '70s show 4. C.S.I 5. Lost 6. Everybody loves Raymond Lenke til kommentar
Kimsan Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jamenn, det er da vel ikke noe tvil om hva som er den beste Tv-serien 1. Hotel Cæsar 2. Frustrerte Fruer Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 1. Babylon 5 - ingen serie har noensinne hatt den effekten på meg som denne hadde. Satt fullstendig klistret til TV'en hver søndag ettermiddag sammen med flere hundre tusen andre nordmenn. Det smertet meg dypt når vi måtte dra på sommerferie og jeg ikke fikk være alene hjemme... så jeg blandt annet kunne se på B5. 2. Simpsons, simpelthen den morsomte og mest gjennomførte tegnfilmen noensinne, for hele familien 3. X-Files (de første sesongene) Jeg var ganske ung når denne serien hadde sine glansår. Og noen av episodene gjorde meg direkte redd og nysjerrig på èn gang. Savner den følelsen også. Etter de første sesongene gikk det downhill. 4. MASH, en annerledes komiserie, som både opprørte folk og underholdt, og muligens forandret måten mange amerikanere så på vietnamkrigen. 5. Mytbusters. Et show som kombinerer vitenskap og kunnskap med stor underholdningsverdi og morsomme karakterer. Dette programmet burde vises i naturfagtimene. 6. Stargate Atlantis. Tok det som gjorde SG-1 bra... og gjorde det enda bedre, med ennå bedre cast, effekter og plots. 7. 24, action thriller serie i et litt nytt og spennende format. Jeg er klistret til skjermen for hver episode. 8. Battlestar Galactica, en utrolig gjennomført serie, som gir inntrykk av en storbudsjetts hollywood film. Fantastisk scifi. 9. Seinfeld. En morsom serie om ingenting. Om urealistiske realistiske situasjoner. Sjelden hysterisk morsomt, men innmari underholdende. 10. Star Trek Enterprise. Mange likte ikke denne serien. De fleste av dem var enten ikke sci-fi fans, eller var SÅ mye scifi fans at de synes Enterprise var et brudd med resten av Star Trek universet. Døde alt for tidlig. Hadde 3-4-5 sesonger mer i seg. 11. Stargate SG-1, en utrolig underholdende og til tider svært spennende scifi serie. Aldri misset èn eneste episode. 12. My Name Is Earl. Går litt opp og ned. Iblandt er episodene ikke særlig morsomme. Men dette er den eneste serien på herrans mange år som har fått meg til å gapskratte. 13. Star Trek TNG. Kvalitetsserie. Gjorde Star Trek tilgjengelig for nye generasjoner. Dessverre nesten utdatert før den var ferdig. Har fremdeles til gode å se de siste fire episodene. Gruer meg. 14. MadTV. Sketsj show som ifølge de fleste er langt morsommere enn Saturday Night Live. Noe av grunnen var kanskje nettopp at Mad TV ikke ble sendt live. Noen av sketsjene... vel... ganske mange faktisk... er hysterisk morsomme. Særlig når de etteraper kjendiser. 15. Married with Children. For min del er dette den 'ekte' familiekomedien om en gjeng misfits i suburban Chicago. Blir aldri gammel virker det som. 16. Airwolf/A-Team. Ganske tåpelig egentlig. Men dette var faktisk barne TV, og var med på å definere sent 80 tidlig 90 talls generasjonene av barn, en tid da gutter skulle være gutter og jenter skulle være jenter. Ikke omvendt, som i dag. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Lost Supernatural Hotel cæsar Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Prison break Lost Scrubs Las vegas CSI Akutten The Simpsons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå