Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilke TV-serier syns du er best? (LES 1. post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

1. Scrubs

2. Frasier

3. The Simpsons

4. South park

5. Friends

Heh. Virker som det er mange som har glemt Frasier i denne tråden. 17 sider, og det er bare runeb, Nikolas, abrj, og CFD som har nevnt Frasier før meg. Ville trodd det var mange flere som hadde Frasier blant favorittene sine. :)

Lenke til kommentar
1. Scrubs

2. Frasier

3. The Simpsons

4. South park

5. Friends

Heh. Virker som det er mange som har glemt Frasier i denne tråden. 17 sider, og det er bare runeb, Nikolas, abrj, og CFD som har nevnt Frasier før meg. Ville trodd det var mange flere som hadde Frasier blant favorittene sine. :)

6264875[/snapback]

Syntes ikke Fraiser er så veldig bra, men kan det ha noe med at jeg heller aldri har hatt sansen for Cheers?

Det som er enda verre er at bare 7 stk. har nevnt Sopranos, mens mange hundre har nevnt Lost :nei:

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Lost

Prison Break

Supernatural (har ikke fulgt med helt men..)

Diverse amerikanske komedier (mange er kanskje litt oldschool, men det er morsomt for det)

kommer ikke på fler at the moment..

Endret av Lar5
Lenke til kommentar

her er min:

1. Battlestar Galactica

helt fantastisk serie, spesielt i sesong 2, får en tåre i øyekroken av bare å tenke på det. hvis man har sett seg fram til episode 8, 9 og 10 i sesong 2 så vet man hva jeg prater om. helt fantastisk!

denne serien får virkelig ikke den populariteten den fortjener! dem som følger med på den elsker den.

2. Alias

flott serie, blir irritert av dem som ikke kan se forbi "actiondelen". lite av serien går med til slossing og skyting. J.J Abrahams beste serie. sesong 1,2,3,4 var uforglemmelige alle sammen. sesong 5 var ikke helt på høyde med dem, men har mange glimrende episoder.

serien er ferdig med sesong 5, no more Alias.

3. Prison Break.

tvers igjennom stilig serie. mangler litt de rørende episodene. syns ikke relasjonene mellom karakterene er skikkelig "involverende"(hvis jeg kan bruke det ordet)

men serien er spennende som f. og sitter klistret til skjermen i hver episode.

4. Lost

husker vi satt i kantina og prata om hver episode i sesong 1. serien overraska virkelig og hadde noe helt spesielt over seg.

sesong 2 derimot senka serien en del, men skjønner ikke helt hvordan de skulle overgått sesong 1.

litt synd at serien har tapt seg i forhold til andre serier, men serien er fortsatt god.

kanskje den har blitt litt overfladisk, der produsentene prøver å komme med "cliffhangere" med jevne mellomrom.

J.J Abrams har ikke klart å få fram de menneskelig relasjonene som han har klart i Alias (Arvin Sloane og datteren f.eks).

fortsatt en utsøkt serie, ser fram til sesong 3, men ikke i nærheten like mye som sesong 3 av Battlestar Galactica.

5. The 4400.

serien starta litt tregt med sesong 1, men tok seg virkelig opp i sesong 2 (gjelder det for alle serier? hmm...)

ser fram til sesong 3, liker serien.

6. House

dette er en relativt ny serie som går i USA. orker ikke å forklare serien for de som ikke har sett noe av den, se heller på tv.com

dette er ikke et vanlig sykehus-drama.

vil anbefale folk å se den, bare man ikke blir dårlig av å se litt blod eller at de borrer inn i hjernen på en mens han ligger der med lokal bedøvelse :)

Lenke til kommentar
her er min:

1. Battlestar Galactica

helt fantastisk serie, spesielt i sesong 2, får en tåre i øyekroken av bare å tenke på det. hvis man har sett seg fram til episode 8, 9 og 10 i sesong 2 så vet man hva jeg prater om. helt fantastisk!

denne serien får virkelig ikke den populariteten den fortjener! dem som følger med på den elsker den.

6289493[/snapback]

Dessverre aldri hørt om.. Men litt nærmere, hva handler den om? Ble litt nyskjerrig.

Lenke til kommentar
her er min:

1. Battlestar Galactica

6289493[/snapback]

Dessverre aldri hørt om.. Men litt nærmere, hva handler den om? Ble litt nyskjerrig.

6289541[/snapback]

er en sci-fi serie som vises på sci-fi channel i USA.

handlingen er lagt i framtiden der mennesket bor på en kolini ute i rommet, jorda er bare en mye for dem.

en dag blir dem angrepet og alle planetene blir ødelagt og okupert.

en liten flåte på 50.000 mennesker overlever og må sette ut i verdensrommet på jakt etter jorda. (En veldig overforenklet forklaring desverre, går mye dypere enn som så)

vil enbefale deg på det sterkeste å se den.

Når du kommer til episode 10 i sesong 2 vil du skjønne hva jeg prater om. ulovlig bra saker.

hvis du ser ut sesong 2 kan vi prate videre om den.

lykke til :thumbup:

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...