dysfunctional Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Family GuySimpsons The OC LOST Prison Break My Name Is Earl Ingen i rekkefølge. Genialt, alt sammen. 5361462[/snapback] Akkurat det samme her også. Vi ser visst på det samme, hehe. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Smallville Veronica Mars Prison Break Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 1. Miami Vice (ingen over, ingen ved siden) 2. A-Team 3. MacGyver 4. The Simpsons Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 The Sopranos, Seinfeld, 24, Prison Break, The Simpsons, Family Guy, South Park, King of Queens. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Prison Break, Lost, My name is Earl, CSI, CSI:NY. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Noen favoritter: - CSI - Prison Break - LOST - Supernatural - The 4400 - My Name Is Earl - Simpsons - Seinfeld - Nip/tuck - Las Vegas Endret 8. juni 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
reverto Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 1. Scrubs 2. Frasier 3. The Simpsons 4. South park 5. Friends Heh. Virker som det er mange som har glemt Frasier i denne tråden. 17 sider, og det er bare runeb, Nikolas, abrj, og CFD som har nevnt Frasier før meg. Ville trodd det var mange flere som hadde Frasier blant favorittene sine. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) 1. Scrubs2. Frasier 3. The Simpsons 4. South park 5. Friends Heh. Virker som det er mange som har glemt Frasier i denne tråden. 17 sider, og det er bare runeb, Nikolas, abrj, og CFD som har nevnt Frasier før meg. Ville trodd det var mange flere som hadde Frasier blant favorittene sine. 6264875[/snapback] Syntes ikke Fraiser er så veldig bra, men kan det ha noe med at jeg heller aldri har hatt sansen for Cheers? Det som er enda verre er at bare 7 stk. har nevnt Sopranos, mens mange hundre har nevnt Lost Endret 8. juni 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 1. The O.C. 2. Las Vegas 3. OZ 4. The Shield 5. Family Guy Lenke til kommentar
Queen-of-the-Night Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 The OC Veronica Mars Buffy Angel Firefly Gilmore Girls Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Lost Prison Break Supernatural (har ikke fulgt med helt men..) Diverse amerikanske komedier (mange er kanskje litt oldschool, men det er morsomt for det) kommer ikke på fler at the moment.. Endret 8. juni 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kongen av Queens. Ingen over, ingen ved siden av. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 x files prison break my name is earl simpsons family guy Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 American Dad og Prison Break Pleide å følge med på The O.C, Smallville, The Simpsons og LOST, men de har bare blitt dårligere og dårligere i det siste. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg hører rykter om at The OC med sesong 3 har blitt om til Hotel Cæsar 2. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) King Of Queens That 70's Show Magnum, P.I. Alle Elsker Raymond The Office Macgyver Malcolm I Midten Sopranos Den Tredje Vakten (ganske kult faktisk!) Lost South Park Futurama Og ikke minst, The Simpsons! edit: glemte noen! Endret 10. juni 2006 av Nordz Lenke til kommentar
O.J Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 her er min: 1. Battlestar Galactica helt fantastisk serie, spesielt i sesong 2, får en tåre i øyekroken av bare å tenke på det. hvis man har sett seg fram til episode 8, 9 og 10 i sesong 2 så vet man hva jeg prater om. helt fantastisk! denne serien får virkelig ikke den populariteten den fortjener! dem som følger med på den elsker den. 2. Alias flott serie, blir irritert av dem som ikke kan se forbi "actiondelen". lite av serien går med til slossing og skyting. J.J Abrahams beste serie. sesong 1,2,3,4 var uforglemmelige alle sammen. sesong 5 var ikke helt på høyde med dem, men har mange glimrende episoder. serien er ferdig med sesong 5, no more Alias. 3. Prison Break. tvers igjennom stilig serie. mangler litt de rørende episodene. syns ikke relasjonene mellom karakterene er skikkelig "involverende"(hvis jeg kan bruke det ordet) men serien er spennende som f. og sitter klistret til skjermen i hver episode. 4. Lost husker vi satt i kantina og prata om hver episode i sesong 1. serien overraska virkelig og hadde noe helt spesielt over seg. sesong 2 derimot senka serien en del, men skjønner ikke helt hvordan de skulle overgått sesong 1. litt synd at serien har tapt seg i forhold til andre serier, men serien er fortsatt god. kanskje den har blitt litt overfladisk, der produsentene prøver å komme med "cliffhangere" med jevne mellomrom. J.J Abrams har ikke klart å få fram de menneskelig relasjonene som han har klart i Alias (Arvin Sloane og datteren f.eks). fortsatt en utsøkt serie, ser fram til sesong 3, men ikke i nærheten like mye som sesong 3 av Battlestar Galactica. 5. The 4400. serien starta litt tregt med sesong 1, men tok seg virkelig opp i sesong 2 (gjelder det for alle serier? hmm...) ser fram til sesong 3, liker serien. 6. House dette er en relativt ny serie som går i USA. orker ikke å forklare serien for de som ikke har sett noe av den, se heller på tv.com dette er ikke et vanlig sykehus-drama. vil anbefale folk å se den, bare man ikke blir dårlig av å se litt blod eller at de borrer inn i hjernen på en mens han ligger der med lokal bedøvelse Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 her er min: 1. Battlestar Galactica helt fantastisk serie, spesielt i sesong 2, får en tåre i øyekroken av bare å tenke på det. hvis man har sett seg fram til episode 8, 9 og 10 i sesong 2 så vet man hva jeg prater om. helt fantastisk! denne serien får virkelig ikke den populariteten den fortjener! dem som følger med på den elsker den. 6289493[/snapback] Dessverre aldri hørt om.. Men litt nærmere, hva handler den om? Ble litt nyskjerrig. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) her er min: 1. Battlestar Galactica helt fantastisk serie, spesielt i sesong 2, får en tåre i øyekroken av bare å tenke på det. hvis man har sett seg fram til episode 8, 9 og 10 i sesong 2 så vet man hva jeg prater om. helt fantastisk! denne serien får virkelig ikke den populariteten den fortjener! dem som følger med på den elsker den. 6289493[/snapback] Dessverre aldri hørt om.. Men litt nærmere, hva handler den om? Ble litt nyskjerrig. 6289541[/snapback] er en sci-fi serie som vises på sci-fi channel i USA. handlingen er lagt i framtiden der mennesket bor på en kolini ute i rommet, jorda er bare en mye for dem. en dag blir dem angrepet og alle planetene blir ødelagt og okupert. en liten flåte på 50.000 mennesker overlever og må sette ut i verdensrommet på jakt etter jorda. (En veldig overforenklet forklaring desverre, går mye dypere enn som så) vil enbefale deg på det sterkeste å se den. Når du kommer til episode 10 i sesong 2 vil du skjønne hva jeg prater om. ulovlig bra saker. hvis du ser ut sesong 2 kan vi prate videre om den. lykke til Endret 11. juni 2006 av O.J Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) 1. six feet under 2. lost 3. 24 Endret 13. juni 2006 av cyberPanda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå