MightyTor Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Hei! Vanskelig å skrive en informativ overtittel til problemet mitt. Men her kommer det Jeg har fått kjøpt en sånn kabel, samt kobla den til PC'n min og DvD-maskina. Men når jeg skal spille av lyden fra pc'n, så får jeg ikke noe lyd. Stikker på egenskaper for Lyd ---> SPDIF-grensesnitt og under fanen "Avansert" prøver jeg "test"knappen. Og da hører jeg lyd. Sånn xylofonlyd, sånn standard test lyd. (Har Vista Ultimate 64bit) Så prøver jeg å spille av Windows media player, samt iTunes, og winamp, men NULL LYD! Hva er det som er galt? Har dette hovedkortet med integrert lydkort og Hjemmekino dvd-spiller av Pioneer. Jeg får heller ikke noe lyd når jeg kobler den inn i receviern min også. Håper noen kan hjelpe meg Endret 30. mai 2009 av MightyTor Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå