Kimannjer Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Bruker: Ballovarre Utfordring: Forlatt Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Nikon D200, 28mm, 50mm, 70-200mm, sb-800 Blir bilder av ting og bygg som er eller ser forlatt ut i denne utfordringen. :> Fred ut Endret 1. juni 2009 av Ballovarre Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) 01.Juni Nikon D200|28mm|f/11|1/500|ISO 250 Bygget dere ser er en del av E.C Dahls Bryggeri Endret 1. juni 2009 av Ballovarre Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fint bilde! Men er det øl, bilen eller bryggerijobb som er en del av hverdagen? Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Fint bilde! Men er det øl, bilen eller bryggerijobb som er en del av hverdagen? Jeg skal ta bilder av ting jeg finner og møter i hverdagen min. Det kan være alt fra folk, til forlatte ting i rundt omkring. Dette var noe jeg møtte på min spasertur i dag. Her må man gjøre det enkelt og åpent for seg selv :> Edit: Tenker det blir en del forlatte bygg og ting i denne utfordringen. Kanskje endre utfordringen litt? Ja gjør det. Forlatt? Jau. Endret 1. juni 2009 av Ballovarre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå