kollai Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg trenger litt hjelp. Jeg har Windows Movie Maker på engelsk, hva på jeg trykke på for og publisere filmen? Etter det folk har forklart får jeg bare en feilmelding: Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg har også fått denne feilmeldingen en gang. Jeg fant aldri ut hva det var, men jeg tror kanskje at det betyr at man har flyttet et element som er med i filmen. Det jeg gjorde var å redigere hele filmen på nytt. Jeg har ikke noe annet tips desverre. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Feilmeldingen sier at programmet ikke kan publisere (rendre) filmen på grunn av en eller flere av disse årsakene: - Videofilene (fra kameraet) har blitt flyttet, slettet eller fått nytt navn. - Det skal lages én ny ferdigredigert videofil. Stedet hvor denne fila skal lagres er ikke tilgjengelig. Kanskje du ba programmet om å lagre på en minnepinne som du har dratt ut? - Fila som skal lages kan trenge litt plass. Du har kanskje ikke nok plass på harddisken eller minnepinnen. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Kanskje du prøver å lagre en fil på over 4GB på en FAT32-partisjon? Lenke til kommentar
kollai Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Uh, jeg er ingen dataekspert. Har ofte fått melding om at jeg har lite virtuelt minne på dataen, kan det ha noe med det og gjøre? Hvor må jeg slette ting for og få plass? Har slettet masse program jeg ikke bruker. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det høres ut som du trenger å oppgradere PCen din snart. Den er nok mange år gammel. Meldingen om virtuelt minne får du fordi du har lite minne (RAM) i maskinen din. En midlertidig løsning vil være å avinstallere programmer som spiser mye minne i bakgrunnen, for eksempel antivirusprogrammer. For eksempel sluker Symantec antivirus altfor mye minne. AVG antivirus er gratis og tar mye mindre minne, samt brukes av mange verden over. Hvis du skal slette programmer du ikke bruker gjør du følgende: - Klikk på Start -> Settings -> Control Panel - Gå på Add Remove Programs - Avinstaller programmer der du ikke bruker For å vite hvilke program som spiser mye minne: - Trykk Ctrl+Alt+Del og velg Task Manager - Klikk på tab'en for Processes - Sorter etter minneforbruk ved å klikke på Mem Usage (2 ganger for å sortere synkende) Da vil programmet som bruker mest minne ligge øverst. Tallet er angitt i kilobytes. For eksempel kan det stå at opera.exe bruker 227 008 K minne som betyr ca. 227 MB minne. Hvis du vil vite hvor mye minne (RAM) du har: - Klikk på tab'en Performance i Task Manager - Under Physical Memory (K) står det tre tall. Det øverste tallet (Total) er hvor mye minne du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå