Watermeloon Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg har klart å knuse pckjermen på min bærbare pc.. Så lurte jeg på om noen veit sånn ca hvor mye det koster å reparere den? Og om det er en stor oppgave? Jeg orker ikke gå uten pc'n så veldig lenge.. ;p Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Hva slags maskin er det snakk om? (Det burde da ikke være så vanskelig å skjønne at det er relevant informasjon?) Nevn gjerne skjermoppløsningen og, hvis du vet det, noen maskiner kan jo leveres med forskjellige skjermvalg. Endret 30. mai 2009 av NgZ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Du får tak i LCD-panel på eBay til en fin sum. evt, så kan du sikkert få tak i fra noen norske nettbutikker, men da til litt dyrere pris. Selve bytte av panelet er ikke så veldig vanskeligt. Du finner masse guider om det på nett, men stort sett så går det greit å gjøre det uten hjelp. Bare huske på hvor ting skal være, og ikke somle bort skruene. Lenke til kommentar
Watermeloon Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Hva slags maskin er det snakk om? (Det burde da ikke være så vanskelig å skjønne at det er relevant informasjon?) Nevn gjerne skjermoppløsningen og, hvis du vet det, noen maskiner kan jo leveres med forskjellige skjermvalg. Er en acer aspire 9300.. skjermoppløsningen..? hmm.. aner ikke.. ;p Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Skjermen koster fra 1900-3000 + mva til forhandler avhengig av hvilket panel du har (i norge) Lenke til kommentar
ellsworth Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Samme skjedde med meg i fjor sommer. Knuste da LCDskjermen med litt klønete stabling xD Uansett, har DELL bærebar så da var det ein smal sak å fikse det, ettersom man kan mekke på pcen uten å miste noen form for garanti. Fikk kjøpt ny skjerm for 1800,- (1440x900). Da den kom fram så var det berre å bytte ut lcd skjermen, og sende den ødelagte i retur. Var ganske lett å bytte ut, forskjellen fra stasjonær er egentlig at alt er så forbaska smått Men som sagt var det med dell, veit ikkje åssen man gjer det med acer. Er jo berre å ta ein tlf da xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå