supernapa Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 hei jeg har et Radeon HD 2400 pro skjermkort med 1 x DVI 1 x VGA og 1 x TVut. Mitt problem er at jeg ikke får tvut når både vga og Dvi er tilkoblet. Skulle veldig gjerne hatt to skjermer på skrivebordet og Svhs-->scart kabel for å kunne se filmer på en gammel tv. Noen som vet om det er skjermkortet som er problemet her eller er samtidig bruk av 3 utganger umulig? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Du får maks vist to skjermer av gangen på skjermkortet. Men igjen kan du koble til splittere Lenke til kommentar
supernapa Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Du får maks vist to skjermer av gangen på skjermkortet. Men igjen kan du koble til splittere Er det noen skjermkort i prisklassen 500/1000 kroner pc-Express som funker etter mitt behov da? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det er bare å kjøpe enda et skjermkort, så får du mulighet for 2+2 skjermer. Og nei, du trenger ikke tenke på SLI eller slikt, bare kjøp det billigste skjermkortet du har plass til, uavhengig av type eller produsent. Lenke til kommentar
supernapa Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Det er bare å kjøpe enda et skjermkort, så får du mulighet for 2+2 skjermer. Og nei, du trenger ikke tenke på SLI eller slikt, bare kjøp det billigste skjermkortet du har plass til, uavhengig av type eller produsent. jeg har integrert skjermkort med dvi, hdmi og vga på hovedkortet .. men dette funka ikke helt bra i ubuntu ... Derfor slengte jeg i 2400 pro kortet ... fikk ikke kjørt PCI-EX og det integrerte skjermkortet samtidig... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det er i så fall hovedkortprodusentens valg og ikke noe noe som har med OS å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå