Gå til innhold

PSP GO bekreftet


Anbefalte innlegg

Denne kjøper jeg til høsten. Ingen UMD passer meg ypperlig. La til ett par bilder som sammenligner størrelsen med iphone og ds. Størrelsen blir perfekt i mine øyne.

 

Det kommer vistnok ett Metal Gear Solid spill til psp også. Det og GT mobile kommer til å bli konge ;)

 

2lke160.jpg

 

25ovwjo.jpg

 

15qrsq1.jpg

 

psp_go_vs_psp_iphone.jpg

 

psp_go_vs_dsi.jpg

 

3.8" screen

43% lighter than previous version

16 Gig memory + Support for memorycard

Bluetooth support

No UMD

Downloads games and movies

 

* GT mobile

* LBP psp

 

blir annonsert på E3.

 

Kilde

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om dere abonnerer på qore så kan dere laste ned qore june nå :) en eller annen tulling har køddet det til og lagt den ut for tidlig. Laster den ned selv nå. LBP psp blir vistnok vist i videoen også. Har ikke sett gjennom hele youtube videoen selv ennå. Var ganske så dårlig lyd på den, så ser den heller på ps3 senere :)

Lenke til kommentar
Hmm, joda, høres fett ut det. Jeg fikk kanskje ikke så mye ut av kilden din. For det meste skurring.

Er jo litt kjipt at man ikke har UMD. Da kan spill bare bli kjøpt over nett og lastet ned? Eller blir det sånn at man kjøper memorycards men spill på?

 

Joda, men da kjøper du en psp 3000. Ser ikke problemet. Men for oss andre som ikke trenger umd så tar jeg gjerne i mot bedre batteritid, raskere lasting osv osv. Det å kunne kjøpe hvilket som helst spill hvor som helst i verden å få den rett ned på psp'en er genialt.

Lenke til kommentar
Hmm, joda, høres fett ut det. Jeg fikk kanskje ikke så mye ut av kilden din. For det meste skurring.

Er jo litt kjipt at man ikke har UMD. Da kan spill bare bli kjøpt over nett og lastet ned? Eller blir det sånn at man kjøper memorycards men spill på?

 

Joda, men da kjøper du en psp 3000. Ser ikke problemet. Men for oss andre som ikke trenger umd så tar jeg gjerne i mot bedre batteritid, raskere lasting osv osv. Det å kunne kjøpe hvilket som helst spill hvor som helst i verden å få den rett ned på psp'en er genialt.

Jeg har en PSP 3000 ;).

Men ikke dermed sagt at jeg ikke er for denne psp'en.

 

:)

Lenke til kommentar

Grunnen til at en høyre analogstikk ikke er tilstedet er nok det faktum at dette ikke er noen ny psp, bare en redesign av den gamle. En ny analogstikk på denne ville bety at utviklerene måtte ta hensyn til både psp 3000 og psp go når de designer spill. Enda en analogstikk er nok noe vi kan forvente å se på psp 2 når den kommer om ett år eller to.

Lenke til kommentar

Hva er grunnen til Sony faktisk ikke gidder å gi denne analogstikk og døpe den som PSP 2? Trur faktisk den hadde solgt bedre da. Jeg hadde hvertfall kjøpt den, sitter i dag med en PSP 1000 umoddet. Ser ingen grunn til denne da jeg ikke går glipp av noen spill. Selv om det frister med slide og nytt design, ser ut som større skjerm også (usikker, da jeg ikke har mål for den vanlige PSP)

Lenke til kommentar

Er jo ikke særlig lurt å gi ut psp 2 når psp ennå ikke er i slutten av sin livssyklus. Og om sony hadde laget psp 2 slik du sier så hadde jo utviklerene og kunder gitt slipp på psp og det uten grunn. Psp er kraftig nok slik den er i dag, det er på sw og spill siden ting kan utvikles videre. Og utviklerene hadde vært nødt til å utvikle til psp 2 eller psp.

 

Psp 2 kommer sikket i slutten av 2010 med 2 analogstikker, touchscreen og 100 GB flash minne.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Øh. hvor er joysticken(e). Den burde ha 2.

 

 

Lol, fant den :p men den burde har 2 stykker. Men de kan vel ikke lage exclusive spill til den da den er en PSP.

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er vel en redisign med noen nye funksjonaliteter også, mye det samme som Nintendo gjorde med DSi. Nå skal det sies at det kan være info vi ikke vet ennå, men som kommer i løpet av e3. Personlig er jeg ikke særlig begeistret, psp har som helhet ikke vært tilfredsstillende som spillmaskin, og det synet lar seg ikke endre på denne måten. På en annen side er det jo alltid kjekt å se at de fortsatt satser, det skal dem få for.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...