Yunalesca Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Sjekker opp i hoteller i Fort Lauderdale i en uke i desember. Har sjekket ulike søkemotorer, og finner ikke noe særlig billig. Hvis en skal ha noenlunde kvalitet, 3 stjerner, så koster det jo kjempemye. Kommer liksom ikke under 3-4000 kr for 7 netter - hvordan har amerikanerene selv råd til å bo så dyrt? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Kanskje du burde prøve motell isteden? Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Er det ikke dårlig standard på moteller da? Vil jo gjerne bo litt OK når jeg først er der. Kan bare ikke skjønne at helt vanlige hoteller i 2-3 stjerners klassen er så dyre, amerikanerene selv kan jo ikke ha særlig råd til å bo der. Lenke til kommentar
hean Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Sjekker opp i hoteller i Fort Lauderdale i en uke i desember. Har sjekket ulike søkemotorer, og finner ikke noe særlig billig. Hvis en skal ha noenlunde kvalitet, 3 stjerner, så koster det jo kjempemye.Kommer liksom ikke under 3-4000 kr for 7 netter - hvordan har amerikanerene selv råd til å bo så dyrt? 3 stjerner, 7 dager, 3000 kr, dyrt? Hvis du faktisk krever at hotellet skal ha 3 stjerner og du kommer unna med 3000 kr som er under 500 kr natta for 3 stjerners hotell så er jo det heller meget billig synes ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Motell er ganske vanlig i USA, og ofte adskillig rimeligere enn hotell selv om standarden er helt grei. Ville anbefale å prøve! Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det ikke dårlig standard på moteller da? Vil jo gjerne bo litt OK når jeg først er der. Da kan du nesten ikk klage Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Sjekker opp i hoteller i Fort Lauderdale i en uke i desember. Har sjekket ulike søkemotorer, og finner ikke noe særlig billig. Hvis en skal ha noenlunde kvalitet, 3 stjerner, så koster det jo kjempemye.Kommer liksom ikke under 3-4000 kr for 7 netter - hvordan har amerikanerene selv råd til å bo så dyrt? hørtes billig ut for 7 netter i Florida spør du meg.. Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Det er billig altså? Hmm, forventet vel bare at det var gjerne litt billigere i USA kanskje. Endret 1. juni 2009 av NinaKarina Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er billig altså? Hmm, forventet vel bare at det var gjerne litt billigere i USA kanskje. Amerikanerne bor da ikke på hotel 365 dager i året de heller, når det f.eks bare er snakk om en gang i året har de nok råd til det. 3000 kr for 7 netter på et 3 stjerners hotell er slettes ikke dyrt. I fjor sommer var vi på ferie i Kristiansand og vi bodde på camping plass. Måtte fan meg betale nesten 5000 for et lite bøttekot i 5 dager, så nei 3000 for ei uke er ikke dyrt. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) husker ikke hva vi betalte i miami.. men har vært en del rundt omkring i europa det siste året og prøver å holde meg på 3-4 stjerners.. har funnet ut at prisene er de samme som i norge, betaler en særlig mye under 1000kroner natten så blir det somregel triste greier.. 3-4000 kroner for en uke er jo mye billigere enn her i europa hvertfall, men jeg har generellt 0 peiling på usa Endret 1. juni 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er billig altså? Hmm, forventet vel bare at det var gjerne litt billigere i USA kanskje. Ja, det er jo billigere i USA enn i Norge. Skal man ha ett hotell så billig som mulig i Norge uten spesielle tilbud snakker vi sikkert om 5-600 kr per natt og da er det heller ikke 3 stjerners. Når du får 1 uke på ett 3 stjerners hotell for under den prisen, er det ikke billigere da? Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Jo? Hehe jeg har ikke så god peiling, har ikke vært i USA så det er vanskelig å vite. Takk for svar alle Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg kan forøvrig nevnte at Radison SAS Gardemoen (f.eks) tar mellom 1100 og 2000kr per natt for et enkelt rom. 7700kr-14000 for 7 dager... Da begynner 3 - 4000 å virke billig. Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 hehe joda... men så er det også Norge da Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jepp, og det var det som var poenget "tilsvarende" standard koster opptil 14000kr. Ergo, halv pris i USA (les. det er billigere, som du antok ) I USA får man det man betaler for mye mer enn i Norge. Du kan bo drittbillig, men som sagt, da er ikke standarden bra.. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvis en skal ha noenlunde kvalitet, 3 stjerner, ............. Hvorfor så opphengt i disse stjernene. Vet vi i det hele tatt hva de er satt for? Sam Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Haha, nei du sier noe der. 3 stjerner i USA trenger jo ikke være lik 3 stjerner her i Norge Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Haha, nei du sier noe der. 3 stjerner i USA trenger jo ikke være lik 3 stjerner her i Norge Tre stjerner i det ene systemet er heller ikke nødvendigvis tre stjerner i det andre systemet. Hotels.com henger seg eksempelvis opp i hvilke kjede hotellet tilhører. Det sier selvsagt en del men ikke alt. Mitt råd er at du finner et partre aktuelle hoteller og reserverer på et av disse, med mulighet for å kanselerer uten gebyr. Så følger du med på prisuviklingen fremover og skifter hotell, eller rett og slett reserverer på nytt om det blir billigere der du har reservert. (Først ny reservasjon, så kanselering av den gamle dyre reservasjonen). Sam Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Det var lurt Det eneste samlestedet jeg fant hvor man reservere uten å betale er venere.com. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det var lurt Det eneste samlestedet jeg fant hvor man reservere uten å betale er venere.com. Bruk disse formidlerene og tripadvisor.com til å finne hotellene. Sjekk så prisen direkte hos kjedene. Der får du reservert uten forhåndsbetaling. Eller du kan finne aktuelle kjeder og sjekke direkte hos dem. Sam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå