Slutsky Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hei Da jeg kjøpte bilen min var det endel klistermerker på den. Har prøvd å fjerne de, men endel av klisteret sitter igjen. Har brøvd avfettning når jeg vasker bilen. Er redd for å skade lakken. Har dere noen tips for å fjerne klisteret uten å skade lakken? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) KCL har en citrusspray jeg har brukt de siste gangene Veldig bra, noe også 3M sin er, men den har jeg ikke sett på en stund.. Endret 30. mai 2009 av Pluggen Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 KCL har en citrusspray jeg har brukt de siste gangene Veldig bra, noe også 3M sin er, men den har jeg ikke sett på en stund.. Takker for tips, men du må snakke norsk Hvor/hva er KCL? Selges denne sprayen hos for eksempel biltema? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 KCL er merket jeg tenker på Selges i kjeden KCL (Minns den heter det og har sitt eget merke på en del sånt, dvs. KCL eier en del butikker som da har fått samme navn ) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Visste ikke at man fikk kjøpt de produktene på nett, så takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå