Beyma Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Har en merkelig lydproblem. Når jeg ser på film så hakker filmen vært 10 min, ganske nøyaktig. Er ikke så farlig, men er veldig irriterende og blir litt opphengt i det. har gjeinnstallert hele osèt og det er der fortsatt. Gjelder også musikk.. Noe hjelp? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Husk å være nøye med å opprette innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Merkelig problem,men hvis du har reinst. så har du sikkert de siste driverne til Aspire 5737Z Prøv å åpne oppgavebehandling,å se om det er en prosess som stjeler mye av cpu'en hvert 10 min,når du spiller av en film/musikk. Skjer dette i alle mediaplayere? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Skjer med alle spillere ja.. WMP, WMP classic og VLC.. Leverer den bare tilbake og krever en ny en.. Hatt den i to dager.. Det må bli DOA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå