trulsta Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Har en VHS film fra et skoleprosjekt, hvordan kan jeg få denne inn på dataen? Har msi g4ti440 (med tv/ut/inn) Vil også gjerne ha et program jeg kan bruke til å redigere filmen med, legge på effekter o.l Takker for all hjelp Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Koble videospilleren til inngangen på kortet. Så må du ha ett videoredigeringsprogram til å styre innspilling og redigering. F.eks: Windows movie maker som er gratis til nedlasting hos Microsoft. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 jess.. men detta var flott.. helt greit til et skoleprosjekt hvor du sikter mot bunn karakter.... men hvis du virkelig vil ha kvalitet på bildene anbefaler jeg deg å bruke et dv-kamera med støtte for a/v -inn.. og ta det til kamera først for deretter å sende det inn på pcen... Men dette er selvfølgelig en del vanskeligere kanskje... Jeg har ikke prøvd å bruke video inngang på skjermkort før og vet ikke hva slags kvalitet dette blir.. det er godt mulig at det blir bra.. og da er det lisse godt å gjøre det... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 bare å kjøre viedospillern på video-inn på skjerkortet ditt, og bruke et eller annet progg til å "ta opp til pc'n".. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 jess.. men detta var flott.. helt greit til et skoleprosjekt hvor du sikter mot bunn karakter.... men hvis du virkelig vil ha kvalitet på bildene anbefaler jeg deg å bruke et dv-kamera med støtte for a/v -inn.. og ta det til kamera først for deretter å sende det inn på pcen... Men dette er selvfølgelig en del vanskeligere kanskje... Jeg har ikke prøvd å bruke video inngang på skjermkort før og vet ikke hva slags kvalitet dette blir.. det er godt mulig at det blir bra.. og da er det lisse godt å gjøre det... Hvor mange skoler tror du har DV-Kamera til disposisjon da jølle? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 men hvis du virkelig vil ha kvalitet på bildene anbefaler jeg deg å bruke et dv-kamera med støtte for a/v -inn.. og ta det til kamera først for deretter å sende det inn på pcen... Men dette er selvfølgelig en del vanskeligere kanskje.. Hæ.. Det blir vel ikke bedre enn VHS-orginalen selvom du går gjennom et DV-kamera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå