Gjest Guest_Lars_* Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Heisan. Vet ikke om dette blir riktig del av forumet, men regner med det. Jeg opplever ofte at jeg får ereksjon når jeg tar meg et par snus om gangen eller en røyk når det har gått flere timer siden sist. Snuser til vanlig, og merker ikke rusen da. Men går det noen timer uten, så reagerer jeg mer på nikotinet om jeg tar et par snus i leppa, gjerne med en røyk ved siden av . Det som ofte da skjer er at jeg får en mindre sterk ereksjon. Altså, jeg blir ikke kåt eller noe, men den kommer av seg selv og forsvinner etter 5 min. Lurer rett og slett på hvorfor dette skjer? Må bare poengtere en ting: Dette skjer KUN når jeg får en deilig rus av nikotinet. Går ikke rundt med konstant ståtiss selv om jeg snuser til vanlig, hehe. Får heller ikke automatisk ereksjon når jeg drikker alkohol. Kun ved nikotin. Lars Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det er vel pga endorfiner som nikotinet utløser da. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Husker jeg ble aldri dritatrengt når jeg snusa sterk snus før. Er nok noe av samma fjøla det du snakker om.. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Husker jeg ble aldri dritatrengt når jeg snusa sterk snus før. Er nok noe av samma fjøla det du snakker om.. Er jo avføringsmiddel i snusen Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Husker jeg ble aldri dritatrengt når jeg snusa sterk snus før. Er nok noe av samma fjøla det du snakker om.. Er jo avføringsmiddel i snusen Den merker jeg hver morgen hvis jeg ikke har gjort nr.2 før jeg dro hjemmefra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå