Gå til innhold

Hvor er den gamle og fine OK.no stilen blitt av?

Anbefalte innlegg

Hvor er den gamle og fine OK.no stilen blitt av?

Jeg skulle logge på forumet idag og klikket meg somvanlig inn med CTRL+ENTER for og logge meg inn. Siden jeg føler at hardware.no stilen gir meg alt for lite plass så bruker jeg overklokking.no stilen og det har jeg gjort helt siden dere tok i bruk Phb2.

Leser nedenfor at Tor Hennig Ueland har forandret forumet. HVORFOR? Jeg vet at jeg (Og endel andre på #hw.no) likte overklokking.no stilen slik den var før.. Nå er den fått like lite plass som hardware.no stilen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leser nedenfor at Tor Hennig Ueland har forandret forumet. HVORFOR? Jeg vet at jeg (Og endel andre på #hw.no) likte overklokking.no stilen slik den var før.. Nå er den fått like lite plass som hardware.no stilen..

Jeg ble bedt om å lage en ny stil til dem, da den andre bare var en midertidlig stil som skulle brukes, men hvis dere bare ønsker en stil med god plass så har vi jo standard stilen til phpbb2 som er uten noen menyer :-

*Vet og at Programmer.no stilen ser litt vell ødelagt ut nå men den skal bli uten noen form for side menyer og når den endelig kommer på plass.*

Lenke til kommentar

Det er jeg som er "synderen". ;)

Cluet er at vi vil at forumet skal gjenspeile siten. Derfor er menyene der. Dog synes jeg ikke menyen tar så mye plass.

MEN: Vi har, som flere av dere vet, et nytt design på trappene. Da vil også forumet endres, og jeg tror vi kommer til å bruke full bredde da. Dette er en midlertidig løsning, og vi henter noen erfaringer med dette. Som dere sikkert har lagt merke til, stemmer ikke alle fargene. Det vil bli fikset på.

All ære til Tor Henning Ueland som gjorde jobben med å utvikle dette designet. Synd at hans arbeid er historie innen en måned eller tre... :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...