Psykl0n Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe meg noen klær for sommeren. Har alltid vært fan av skate t-skjorter og camo shorts. Har hatt en DC t-skjorte før som ble ødelagt, men butikken jeg kjøpte denne fra er borte nå. Kunne tenke meg noen t-skjorter av Etnies, Element, DC og Fallen for å nevne noen. Også er jeg ute etter camo shorts. Jeg har ikke funnet de i noen butikker i Norge. Har sett på nettet, men er ganske kresen. Så på Amazon.co.uk, men de sender ikke til Norge. Er på utkikk etter noe som dette: http://www.amazon.co.uk/Soviet-Pussygalore...64&sr=1-183 Vet dere om butikker i Drammen, Asker, Bærum, Oslo-området som selger klær som dette? Vet bare om Shoe To Kill i Asker som selger DC t-skjorter men har vært der og sett. Ikke så mye interessant. På forhånd takk! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) urban, swag, session, boardshop, 50-50, bmxelement for å nevne noen. Endret 30. mai 2009 av christer-R Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Takk! Åpent for linking til utenlandske nettbutikker som sender til Norge også. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 ebay.com, ebay.co.uk.. enkelt og greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå