Ethernet Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hei hei! Er ute etter et nytt spill nå. Skal være til PC. Helst et FPS. Er ferdig med Call of Duty serien, crysis, far cry 2, Fallout, Rainbow Six, og sikkert mange til. Velvet Assassin hadde jeg ikke noe sansen for. Men noen som har et forslag til et helst nyere spill? Må for så vidt ikke være innenfor action heller, men det er jo det som er underholdene. Takker Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Prøvd L4D og TF2.. Når du har spilt gjennom game-play delen av L4D kan du spille online med andre via Steam, og jeg lover deg at du kommer til å ha det gøy . TF2 er forøvrig ett fps-spill som hører hjemme med å spille online Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 BioShock kunne sikkert vera bra? Spelet har sjukt bra omtale og er vel verdt å prøva ut. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Ja, som sagt vanskelig å ramse opp alt som er spilt, men alle dere nevner her har jeg vært igjennom Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Du kunne jo ha dratt ned Deus Ex da? Lenke til kommentar
w0o0t Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Du kunne jo ha dratt ned Deus Ex da? Deus Ex! Evig fett Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Stalker er altid morro! Kan sitte i timesvis! Spesielt moro pga du blir skikkelig paranoid på kveldstid! Lenke til kommentar
Lange Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Ehm, glem det. Endret 31. mai 2009 av Lange Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 F.E.A.R 2 var jo ganske phett, litt repetivt, men helt greit.. HL2 har du sikkert spilt!? har du ikke spilt det, kjøp det.. har du spilt det, spill igjen med cakefactory mod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 System Shock 2 er jo morsomt Half Life 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå