Nichlas Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Bare en liten update: nå har Tiscali tydligvis fikset opp i problemene. Nå har jeg god hastighet (730 kbit/s på IT Avisens Speedometer) og alt fungerer helt supert. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Heldig du, som har fått det fikset. Min 704 kbps linje måler 58 kbps på ITAvisens speedometer. Har klaget mange ganger i en uke. De er ganske trege. De snakket om å sjekke det ut fredag. Da har det gått nesten to uker fra jeg klaget. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ser ut som jeg utbasunerte gledens budskap litt for tidlig. Nettet var finfint fredag, lørdag og store deler av søndag. Men siden i går kveld har hastigheten og stabiliteten gått kreftig ned Hastigheten hopper opp og ned som en strikkball - noe som gjør det vanskelig å se/høre streaming over nett (selv ved 300k streams). Oh well, da får jeg bare la det gå noen dager og så slå på tråden til Tiscali hvis det ikke har bedret seg... Lenke til kommentar
ripset Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Litt off-topic: i går kveld sendte jeg en mail til Tiscali ang. problemene jeg har hatt (med målinger fra IT Avisens speedometer osv). Det utrolig er at allerede i dag klokken 08:30 lå svaret fra Tiscali i innboksen min. Trodde ikke de var så kjappe til å svare på mail (etter alt jeg har lest her på forumet) Ja, det er helt otrolig men sant. I dag ringte jeg til tiscali kundeservice, og ventetiden var under 2 minutter. Jeg trodde det nesten ikke når de svarte så kjapt i andre enden. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Griet så lenge du ringer på kveldstid. Får kjapt svar på e-post. Svarene bærer preg av "vi vet det", "vi skal sjekke det" o.l. Et svar på når eller hva som er galt er værre. Fikk selv (sakset fra mail): Hei! Der klarer jeg faktisk ikke å gi deg noe eksakt svar, men jeg regner med at det vil ta en uke eller to. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Enda en liten update: fikk idag mail fra Tiscali. De har visstnok bestilt oppgradering av sentralen, så nå skulle linja bli fin ganske så snart. Håper det skjer snarlig Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Enda en liten update: fikk nettopp mail fra Tiscali at sentralen min ble oppgradert 16.5, så nå er endelig problemene over for mitt vedkommende. Jeg har målt hastigheten på IT Avisens Speedometer de siste dagene, og jeg ligger konstant på 730 kbit/s. Det tok sin tid før problemene ble fikset, men nå funker i hvert fall alt som det skal. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Har vært helt fint hos meg også inntil i dag, hvor det har vært som sirup. har nesten ikke fått opp noenting i hele dag Men det virker som det har kommet seg noe nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå