Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i jente, ser ho snart kanskje aldri igjen?

Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Thor_*

Huff, skulle aldreg sagt det med avstanden skjønner eg :p 1600 km var mykje! Stakkars deg! Tur hørtes jo ikkje så gale ut, takk for tipset! :)

Så var det det med SMS igjen då. Veit ikkje kor mange meldingar eg burde sende. Sender jo ikkje sååå mange. Sender ein av og til, ho svarer og eg svarer tilbake igjen. Slik holder det liksom på av og til. No har det dog ikkje blitt noe siden i går. Er ein melding om dagen for mykje? Burde eg vise at eg er skikkelig interessert, og ta skikkeleg initativ på melding-fronten, eller burde eg vente noen dager og virke litt "laidback" ..? Ho stiller jo ofte spørsmål og virkar interssert i å holde samtalene i gang, men til slutt stopper det jo opp :p Er då eg lurer på om eg burde vente noen dager med en ny melding og nytt tema, eller om eg burde sende noe dagen etter igjen!

Æsj, eg tenkjer for mykkje! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du tenker for mye.

Få til et møte med henne snart, og begynn å ta litt sjangser. Det er begrenset hvor lenge denne SMS-dansen deres kan holde på før hun mister interessen helt, eller før du blir godt plassert i venne-sonen.

Få henne med på et møte, og vis henne hva du vil. Øyekontakt, kroppskontakt og flørting.

Følg så med på kroppspråket hennes. Holder hun øyekontakten, viker hun unna når det er ekstra kroppskontakt, hvilken vei er overkroppen hennes vendt når hun snakker med deg, holder hun hendene i kors, osv osv.

Det finnes haugevis av tegn å se etter, du må bare bli obs på de. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Thor_*
Ja, du tenker for mye.

Få til et møte med henne snart, og begynn å ta litt sjangser.

Lettare sagt enn gjort ;) Begge har vore bortreist nesten heile sommeren. Ho i Spania og eg i Hellas. No ser det derimot lysare ut, eg kjem heim på fredag og ho på på onsdag! Tok derfor og spurte ho rett ut om me ikkje skulle finne på noe snart, då svarte ho at ho synes det hadde vært veldig "koselig" og at ho lovet og si i frå med ein gong ho kunne. Masse smilefjes og utropstegn. Virket liksom veldig interessert i å finne på noe. Ho sa det var masse eg måtte fortelle henne og at ho gledet seg..blablabla. Regner med at det er eit positivt tegn?

Det er begrenset hvor lenge denne SMS-dansen deres kan holde på før hun mister interessen helt, eller før du blir godt plassert i venne-sonen.

Klar over det - derfor eg har prøvd å skrive færre meldinger og være mykje meir "laidback" dei siste dagene, tok dog ikkje mange dagene før ho begynte å sende meg masse meldinger, selvføgeleg med mange spørsmål eg måtte svare på.

Verkar jo ikkje som om ho er lei meldingene då? Ho sender jo meg nye når eg tar det med ro. Sier også ofte at det er hyggelig at eg svare henne..og...ja.

Er dog veldig redd for denne "vennesonen", kan jo ha havna der! :( Trur hvertfall ho likte meg før! Ho søkte meg jo opp på Google, fikk venninden til å spørre meg om eg likte ho og videresendte meldingene mine til venninder fordi dei var så morsomme! Berre litt redd for at ho trur at eg ikkje liker ho, siden eg avviste venninden totalt når ho spurte meg om eg likte ho... Også har ikkje meldingene vært veldig flørtende!

Få henne med på et møte, og vis henne hva du vil. Øyekontakt, kroppskontakt og flørting.

Følg så med på kroppspråket hennes. Holder hun øyekontakten, viker hun unna når det er ekstra kroppskontakt, hvilken vei er overkroppen hennes vendt når hun snakker med deg, holder hun hendene i kors, osv osv.

Det finnes haugevis av tegn å se etter, du må bare bli obs på de. :)

Skal prøve å få ho med på eit møte! Dagene før sommerferien pleide ho å ha ganske god øyekontakt ja. Ho var også veldig interessert i å snakke med meg og var lei seg for at eg skulle på ein annen skole, dette på tross av at eg eigentleg kjente ho veldig dårleg. Ho spurte også då om eg ville finne på noe til høsten... Virker som om ho sto ganske fremoverlent, mot meg liksom. Ofte med beina i korts trur eg. Også jo, øynene glinser, men det er det nok berre eg som synes, siden eg synes dei er så vakre :p Aner ikkje kva alt dette betyr :p

Me er hvertfall snart i samme by igjen, Bergen, det er jo fint! Selvom det er mykje dårleg vær der! :p

- Thor :)

Lenke til kommentar

Skummet gjennom tråden, og det ser ut til å gå mye i SMS og smileys. Brukes <3?

Tror det var Smurstafa som nevnte dette med sublim (hinting) flørting. Hva om du klarer å lure inn et <3?

Og det virker som om dere beveger dere inn i vennesonen. SMS-ing kan bli litt upersonlig, hva med å ringe? Må ha litt utvikling, det har vel bare vært SMS-er siden dere splittet lag før sommerferien.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Thor_*

Eg har prøvd å lure inn noen <3 ja, men ikke mange ganger. Fikk ikkje noe tilbake...

Fulgt rådene her og forsøkt å "hinte" til at eg liker ho, veit dog ikkje kordan ho har tolket de signala... Er nok sannsynleg at ho trur at eg liker ho, bestevenninda prøver hele tida å presse ut informasjon av meg, ho seier hu tror ho har "avslørt" meg. Tydeleg at ho er på oppdrag.

Som eg trur eg allerede har sagt, var ho veldig positiv når eg spurte ho om me skulle finne på noe for noen dager siden, sa det hadde vore kjempe koseleg og ho garanterte å si i frå med ein gong ho kunne. Ble vanskeleg med det første, siden ho har mykje å gjere. Trur faktisk det stemmer, siden ho seier det samme til venninder på Face. Er dog redd ho ikkje vil tørre å ta iniativet når ho først kan, stoler ikkje heilt på det løftet, såpass sjenert. Burde eg spørre igjen om noen dager, om ho ikkje har spurt?

Blei veldig rotete det her, trøtt! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...