Bruktbilen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 4p mario old school, det har jeg hatt lyst på drit lenge. Uten mulighet for å spille med folk over nettet... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) O.o... har du lyst til å spille mario old school online..=P? wtf man=P? uansett, hvordan vet du det ikke kommer til å ha online=P? and once again.. wtf?! du skal ikke spille online! spill local som det er ment til!=P spiller du four swords på gc online? spiller du halo campaign online? spiller du smash online? mario kart? åja, jo. også kommer muramasa til eruopa og. det er også noe å glede seg til. og no more heroes 2 kommer!=D + ny silent hill edit; åja, jo. og icarus skal jo enda komme. selv om factor 5 har internal problemer nå, så tviler jeg på det er noe problem, de lager bare enginen anyways Endret 8. juni 2009 av aria-sama Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 4p mario old school, det har jeg hatt lyst på drit lenge. Uten mulighet for å spille med folk over nettet... Mario er noe man spiller med venner. Ikke med 13 åringer i usa som skriker hax og de tre banneorda han kan til deg hver gang han taper... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er vel ikkje noko i vegen for å spele mot venner via Internett? Og når det gjeld spela du nemner aria-sama, er det da ikkje noko i vegen for å spele den typen spel via Internett. Det treng ikkje vere ei dårlegare oppleving i forhold til å spele lokalt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Wii har fremdeles internett og mulighet til å spille over nett med (kjente) folk, dette er noe de burde implementere med spillene de lager, særlig i et spill som dette. Jeg har ikke 4 folk i nær avstand som har lyst til å spille mario, har uansett bare 2 kontroller til Wii. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 gc kontroll funker nok og=P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå