Bruktbilen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja Nintendo er tilgitt nå, nytt SMG og Zelda varmer hjertet mitt . Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 *gasp* Ojå nå elsker jeg nintendo igjen Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) http://www.eurogamer.net/articles/e3-miyam...s-new-wii-zelda "It's quite possible it will be playable only with Wii MotionPlus. The potential for it becoming MotionPlus-only "depends of course on how well Wii Sports Resort sells" Noe de kommer til å gjøre. Japanerne er jo gærne etter det tullette konsepte. Endret 3. juni 2009 av andrucks Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Selvsagt vil de utnytte Zelda for det det er verdt til å lure på forbrukerne enda mer plastikk de finner ut vi trenger. Noe annet ville jo ikke vært i Nintendo sin ånd. Endret 3. juni 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Selvsagt vil de utnytte Zelda for det det er verdt til å lure på forbrukerne enda mer plastikk de finner ut vi trenger. Noe annet ville jo ikke vært i Nintendo sin ånd. "Now only playable with Vitality Sensor and Intravenous Drip." Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Bare vent Bruktbilen, det er ikke så alt for langt inn i fremtiden det kan bli sannhet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Uheldigvis så blir det nok noe slikt ja. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 " Now you can use the wii board to walk and run, no need for a joystick!" Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Syntes Nintendo på E3 var genialt i år. Nytt Metroid, Zelda og ikke minst SUPER MARIO GALAXY 2!!! Jeg må ha spilt igjenom det første sikkert rundt 20 ganger nå og det skal bli gøy å få prøve seg på noen nye leveler. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er ikke imponert dessverre. Zelda og Mario thats it. Resten er ingenting jeg bryr meg om Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Da har du sikkert ikke spilt Golden Sun. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Resident Evil Darkside Chronicles, anyone? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Umm Metroid? Sidestiller denne franchisen med Zelda. Mario er like bak. Liker ikke on rails shooters, så RE er ikke veldig interessant. Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Allerede like før Twilight Princess kom ut, uttalte Nintendo at de hadde holdt på et år med et Zelda som fra bunn av var tenkt ut og utviklet for Wii. Så at nytt Zelda er på vei, er ingen nyhet. Sist de snakket om det var vel i November eller noe. At vi fortsatt ikke har fått noe info eller bilder etter så lang tid er skuffende. Men er i det minste glad for at det er på vei Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvis de hadde holdt på med det i siden TP kom ut, som er 2 og et halvt år siden? burde de hatt mere en et par tegninger å hvise fram? i vertfall en bitte liten teaser men in-game snutter slik at vi kan se hva de tenker på. en litn bunt screenshots annything! Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Her har vi Den mystiske tegningen.. http://wii.ign.com/articles/992/992063p1.html Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kommet 45min ut i konferansen til Nintendo, og må si jeg virkelig er skuffet over hva de spyr ut nå om dagen. Hvilke ting var det som traff hardcovre-gamerene i år? Zelda, Golden Axe og Mario? Litt for tynt spør du om... Hu dama som styrer hele shwowet er sinnsykt uptight forresten Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Golden Axe? Du mener vel sun? Ellers er det 2x Zelda på vei, 2x Mario. Nytt Metroid til Wii. Dessuten Red Steel 2, The Conduit, Dead Space: Extraction + sikkert en del spill jeg har glemt. Men der har du hvertfall 7-8 spill å se frem til det neste året eller så. Ikke så utrolig dårlig som mange skal ha det til. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) hva er det egentlig folk bitcher over?! 4 nye mario spill, 2 til wii. 4p mario old school, det har jeg hatt lyst på drit lenge. og smg2, conduit ser bra ut. red steel 2 ser bra ut. fragile og tatsunoko vs capcom kommer til europa, og begge de 2 er noe å glede seg til. (særlig fragile<3) sin and punishment 2 ser badass ut (jeg elska 1ern). darkside chronicles vet jeg blir bra. metriod dred kommer enda, pikim 3 kommer. sikker på ny starfox/kirby/some other badass shit kommer. metriod other M ser sinnsykt badass ut. og motionplus zelda med et levende sverd. hva mer trenger dere? (zelda btw siden det ikke var på pressekonferansen; ) ny zelda til ds. kingdom hearts til ds har jeg ikke prøvd=P men.. tipper det er bra og det kommer til europa nå. GOLDEN SUN ds! Endret 8. juni 2009 av aria-sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå