thomahs Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Faen ta nintendo! Ingen zelda :/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nja, kan jo hende de avslører Zelda på TGC? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Fikk hvertfall en god latter når de annonserte Vitality Sensor. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 *gjeeesp* Dritkjedelig. Eneste som var interessant var Super Mario Galaxy 2 Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Noen som har lyst til og kjøpe en wii? den er veldig billg lite brukt Edit. kanskje sony kan komme med noe som faktisk er nytt OG spennende. Endret 2. juni 2009 av andrucks Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ble ikke så veldig imponert over hva Nintendo hadde. Microsoft sin var utrolig mye bedre. Da er det bare å glede seg til Sony sin da, bare 45 min igjen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Fikk hvertfall en god latter når de annonserte Vitality Sensor. Ja av alle totalt idiotiske påfunn Nintendo har hatt siste årene (Wii Fit,Music osv) tar dette kransekaka og litt til. Lenke til kommentar
thomahs Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja håper di kommer til og vise/si noe om Zelda til wii på TCG Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Usikker på om Nintendo har gjort en god eller dårlig ting når ingen av fansene bryr seg om annet enn Zelda. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) De burde lage en insulin-måler til Wii'en også.. Febermåler... osv. Endret 2. juni 2009 av J-Core Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Utan å ha sett heile konferansa (såg frå pulsmålaren->), så var det for så vidt greie annonseringer. Ikkje det noko "må ha", men det hadde eg ikkje venta heller. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Utan å ha sett heile konferansa (såg frå pulsmålaren->), så var det for så vidt greie annonseringer. Ikkje det noko "må ha", men det hadde eg ikkje venta heller. Du er heldig, alt før pulsmåleren var bare snakk om DS, Wii Fit og hvordan de skal klare å få flere casual folk. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Vitality sensor? Are you fucking kidding me?! JEG VIL HA ZELDA! Satse på at de viser det på TCG. God damn, zelda nåååååå ffs! Endret 2. juni 2009 av Pasient Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ingen Zelda, men 2x Mario og Metroid. Jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
freke Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Fikk hvertfall en god latter når de annonserte Vitality Sensor. Mange har vel fått seg en god latter av hele "vifte-med-henda-kontrolleren". Men nå kjører altså både sony og microsoft i samme sporet for full maskin. "Hoppe-og vifte-og-skrike-som-en-tulling-kontrollere". 360 har jo til og med trykket til med Mii'er. Så nintendo har da absolutt nådd målet sitt, med å revolusjonere spillverden. Og med omtrent 50% av markedet, er det jo helt åpenbart at de treffer som bare f. Spørs hvor lenge det går (jeg tenker det er mer når, ikke om) før vi ser pulsmålere og insulinsprøyter hos sony og microsoft. Slår det like godt ann som resten av nintendos konsept denne generasjonen, så blir det nok snart Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Litt off-topic (skjønt har ikke fulgt noe særlig med på E3), men har dere fullstendig glemt Zelda: Spirit Tracks allerede? Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Overall en ganske god E3, synes nu jeg. Ikke noe å hoppe gjennom taket for, men de setter i det minste standarden høyere enn i fjor. Ikke noe Zelda, og alt for mye fokus på casual fortsatt, men... Super Mario Galaxy 2 er en veldig god nyhet. Enern var en genistrek, designmessig, og et underholdene og variert spill. Men jeg håper toern har noe mer nytt å by på, enn bare Yoshi og litt andre levler. Synes kanskje ikke de skulle brukt "Galaxy"-konseptet enda en gang. Men absolutt en god nyhet. Metroid-spill, full 3D, med fokus på historie til Wii? Tror kanskje dette kan overraske oss (positivt) kvalitetsmessig. Og vi bør ønske nyheter som dette kanskje enda mer velkommen, enn nok en Mario... Men det spørs jo selvfølgelig på kvaliteten av det. New Super Mario Bros til Wii så også bra ut. Four-players om man vil, med scoresystem o.l. Absolutt ikke noe å forkaste for min del. Golden Sun 3 til DS var også en finfin nyhet. GS1 og GS2 var fine, tradisjonelle, RPGs, som er sjeldent å se på de nyeste nintendokonsollene nå til dags (med mindre det er remakes). Dessuten synes jeg user generated content-muligheter trekker veldig opp Muligheten til å bygge egne levler/utfordringer i Mario vs DK og Wario Ware trekker opp! Er ikke helt den store håndholdtfanen, men dette kan godt hende jeg skaffer. Zelda også for den saks skyld. Men ikke noe særlig nytt da. Nå forventa jeg ikke så mye av konferansen, så jeg er positivt overrasket. Men skal innrømme at nintendo fokuserer litt vel mye på å tjene inn og melke ut på gamle toppselgere... Wii Sports 2 med den nye dingsen f.eks. Ellers synes jeg alle tre hadde en ganske god presentasjon i år. Og jeg ser frem til litt av hvert utover Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg har fortsatt trua på nintendo... Men den minsker.. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Zelda ble annonsert bak lukkede dører i natt på E3. http://itavisen.no/815005/zelda-tilbake-paa-wii Blir utrolig fett med nytt Super Mario og Zelda spill!! Can't wait Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå