Gå til innhold

Nintendo - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Nintendo

Pressekonferanse 2. juni kl. 18:00 (Norsk tid)

Hva skal diskuteres her?

Dette er tråden for diskusjon og spørsmål vedrørende Nintendos pressekonferanse på årets E3-messe. Pressekonferansen vil bli avholdt 2. juni kl. 18:00

Live Feeds:

gt-feed.jpg (HD) gs-feed.jpg ign-feed.jpg g4-feed.jpg

Takk til TCi

Norske spill/IT-sider som undertegnede tipper kommer til å holde oss oppdatert rundt messen:

www.gamer.no

www.itavisen.no

www.spillverket.no

www.gamereactor.no

www.ign.no

www.vg.no/spill

www.dagbladet.no/spill

www.spiller.no

www.spillmagasinet.no

www.pressfire.no

Mangler eller feil?

Noe som mangler eller noe jeg har skrevet som ikke stemmer? Send PM eller rapporter i denne tråden!

Kjør debatt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann! Lenge siden nå :)

Ja, som sagt, vi kan bare håpe. Det eneste jeg misliker er at Midna ikke kommer tilbake, det var jo en FANTASTISK karakter! Eller, man vet jo aldri med Nintendo, som noen her påpekte, men skjebnen til Midna ble vel egentlig hugd i stein i slutten på Twilight Princess.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Om ryktene fra i fjor høst stemte at spillet fortsatt da var på tegnebrettet, er jeg redd er for tidlig å se noe fra et nytt zelda ennå. En liten teaser kanskje. Jeg krysser uansett fingrene! Egentlig håper jeg bare at nintendo fokusere på kjerne-spillerne, og ikke fortsetter trenden fra i fjor.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Etter MS sin meget gode konferanse i går er jeg redd fallhøyden er stor. Tror desverre ikke Nintendo har mye å komme med annet en Wii play 2, Wii Sports Winter Games og slikt. Håper jeg tar feil, men virker som at det er retningen Nintendo har tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...