LucarioX Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Nintendo Pressekonferanse 2. juni kl. 18:00 (Norsk tid) Hva skal diskuteres her? Dette er tråden for diskusjon og spørsmål vedrørende Nintendos pressekonferanse på årets E3-messe. Pressekonferansen vil bli avholdt 2. juni kl. 18:00 Live Feeds: (HD) Takk til TCi Norske spill/IT-sider som undertegnede tipper kommer til å holde oss oppdatert rundt messen: www.gamer.no www.itavisen.no www.spillverket.no www.gamereactor.no www.ign.no www.vg.no/spill www.dagbladet.no/spill www.spiller.no www.spillmagasinet.no www.pressfire.no Mangler eller feil? Noe som mangler eller noe jeg har skrevet som ikke stemmer? Send PM eller rapporter i denne tråden! Kjør debatt! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Kan det være en mulighet for at Nintendo avslører litt om det neste Zelda spillet til Wii? Jeg aner ikke, så derfor spørr jeg Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 håper bare de snakker om et nytt mario spill. Noe i mer tradisjon mario stil (Super mario 64) Eventuelt en del 18+ spill for hardcore gamere, slik at Wii blir litt mere spillt enn den er i dag hos meg Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Pasient: Man vet aldri når det gjelder Nintendo Endret 30. mai 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Man kan jo bare håpe. Har akkurat spilt igjennom Twilight Princess, som var det første Zelda spillet jeg har spilt (Ingen dømming takk). Og jeg ble fullstendig hekta. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Håper på et nytt Zelda spill. Halloen Pasient :> Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Heisann! Lenge siden nå Ja, som sagt, vi kan bare håpe. Det eneste jeg misliker er at Midna ikke kommer tilbake, det var jo en FANTASTISK karakter! Eller, man vet jo aldri med Nintendo, som noen her påpekte, men skjebnen til Midna ble vel egentlig hugd i stein i slutten på Twilight Princess. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Spillmagasinet skal ha live sendinger fra alle de tre konferansene under E3 i år Vi følger Nintendo på E3 Endret 30. mai 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Kan tiden være inne for å se et nytt Zelda spill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Om ryktene fra i fjor høst stemte at spillet fortsatt da var på tegnebrettet, er jeg redd er for tidlig å se noe fra et nytt zelda ennå. En liten teaser kanskje. Jeg krysser uansett fingrene! Egentlig håper jeg bare at nintendo fokusere på kjerne-spillerne, og ikke fortsetter trenden fra i fjor. Endret 30. mai 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Etter MS sin meget gode konferanse i går er jeg redd fallhøyden er stor. Tror desverre ikke Nintendo har mye å komme med annet en Wii play 2, Wii Sports Winter Games og slikt. Håper jeg tar feil, men virker som at det er retningen Nintendo har tatt. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Når starter showet Hvor er det best å se det? Lenke til kommentar
runela Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Er skikkelig spent nå. Må vell begynne og se et nytt Zelda snart Når starter showet Hvor er det best å se det? Starter 18.00 Ser det via e3 sine sider jeg. Endret 2. juni 2009 av Zx45 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lagger dte på G4 hos andre også? Nei! Ikke si at de skal gjennomksyre oss med statetikk og casual spredning i år også Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Herregud, hun dama fra i fjor... Hun er dødskjedelig. GIVE ME ZELDA WII. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 New super mario bros? WTF Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nytt mario , snakker vi Zelda også? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 I need Zelda. Ellers selger jeg Wii-en min. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Eleeeeendige saker, foreløpig. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Åhh, Da hun sa "Stept up to this", og skjermen ble grønn, fikk jeg nesten sjokk. Men så ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå