Alinoe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Oi, mer RE? Hmm, kommer RE-steminga til å kunne oversettes til PSP? Endret 2. juni 2009 av Alinoe Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Faen, psp står virkelig opp fra de døde for min del dette året. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Snake! Du er tilbake!!! PS3 delen av konferansen er sikkert den siste timen. Virker som at konferansen er snart ferdig. Håper ikke det Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Faen, psp står virkelig opp fra de døde for min del dette året. Ja. Jeg har ikke brukt min PSP til spill på nesten ett år, og nå kommer det plutselig masse gode spill Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 PSP tar av jo! LBP også gitt Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Snake! Du er tilbake!!! PS3 delen av konferansen er sikkert den siste timen. Virker som at konferansen er snart ferdig. Håper ikke det De har ikke engang begynt å snakke om PS3 som er hovedfokuset dems, så er nok minst en time igjen Endret 2. juni 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lurer på om de kommer til å avslutte konferansen med en virkelig stornyhet, jeg? I så fall, hva? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mye bra for PSP sin del her, de har virkelig gått inn for å gjenopplive den, etter at mange trodde den var død. Men nå vil jeg ha noe PS3 snart! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lurer på om de kommer til å avslutte konferansen med en virkelig stornyhet, jeg? I så fall, hva? Mass Effect blir multiplattform. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Snake! Du er tilbake!!! PS3 delen av konferansen er sikkert den siste timen. Virker som at konferansen er snart ferdig. Håper ikke det De har ikke engang begynt å snakke om PS3 som er hovedfokuset dems, så er nok minst en time igjen Akkurat nå så får jeg følelsen av at det er PSP som har vært hovedfokuset det siste året... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Damns. 09 kommer til å bli et konge år for PSP. Det er helt sikkert. Gleder meg til å busse frem og tilbake til skolen til neste år, faktisk! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor er PS3 nyhetene? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Akkurat nå så får jeg følelsen av at det er PSP som har vært hovedfokuset det siste året... De starter med PS2. Så PSP og avslutter med PS3. Kommer nok noe snacks til storebror også Endret 2. juni 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor er PS3 nyhetene? De kommer sikkert nå snart. PSP først Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Der, nå kan alle nyte final fantasy vii på ps3 eller psp. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Final Fantasy VII til PSN?! OH YES! Det var sannelig på tide. Endret 2. juni 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ooh, sweet! Som PSOne classics eller i en oppgradert versjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå