Colb Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som vet når dette kommer på PSN?Må desverre lese til eksamen idag, så har ikke mulighet for å følge med idag Vi får håpe de ligger ute i 720/1080p by tomorrow har 3fy eksamen fredag jeg så leser jeg og, men nå handler det om prioriteringer, må jo få dette mde meg ^^ Noen som har link til der gametrailers viser sony konferansen? finner det ikke på sidene deres. denne er jo mye mer stabil enn gamespot sin Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Spillene som er ute allerede gjør det verdt å eie en PS3 allerede. Samme om du er casual gamer eller core gamer, har PS3 masse å tilby. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Spillene som er ute allerede gjør det verdt å eie en PS3 allerede. Samme om du er casual gamer eller core gamer, har PS3 masse å tilby. Jeg er rimelig kresen(fattig), det nye FF ser jeg fram til, men det kommer også til 360, Prototype kommer til PC så det trenger jeg heller ikke PS3 til. Endret 2. juni 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er det kl. 20.00 norsk tid det er snakk om? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er det kl. 20.00 norsk tid det er snakk om? ja Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Håper på å få se i hvertfall nye trailere fra: Heavy Rain God of War 3 Uncharted 2 Slå dette sammen med datoen til Grand Turismo og jeg skal være en glad gutt. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Spillene som er ute allerede gjør det verdt å eie en PS3 allerede. Samme om du er casual gamer eller core gamer, har PS3 masse å tilby. Helt enig. Både 360 og PS3 er verdt pengene de koster. Gleder meg til pressekonferansen. Håper de kan matche MS sin. Litt GOW3 gameplay og releasedate, kanskje litt tekken 6. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tekken 6 bør få en endelig releasedate =) Jeg er så eksremt klar for det spillet! Colb: Feeds finner du i 1.-posten Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Er det noe sted og se en mulig live video stream fra pressekonferansen? Søkte på internett men fant liksom bare "rss" feeds og twitter greier.... EDIT: GLEM DET! Endret 2. juni 2009 av andr3asb Lenke til kommentar
dannad Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som har en link? Bare 2 minutter igjen! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 http://e3.gamespot.com/press-conference/sony-e3/ Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 http://www.gametrailers.com/e3/video-press...rence/sony?hd=1 I HD^^ Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har det startet? Følger GT sin feed og ser ingenting enda. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har det startet? Følger GT sin feed og ser ingenting enda. Er fortsatt bare ekstremt lite kreativ musikk. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dette blir spennende, håper virkelig de viser noe litt juicy, alltids gøy med litt uncharted 2 info osv, men dette vet jeg liksom om allerede, vil ha noe nytt! hehe.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tenk om vi før demonstrert GT5 skademodell! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gleder meg, håper de kommer med noen skikkelige saker Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tenk om vi før demonstrert GT5 skademodell! Får håpe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå