SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Må bare kommentere at den next gen eye toy kontrollen var helt sinnsyk ! Virket også mer presis en xbox sin natal, men man vet aldri i produksjonstiden da.. Uansett, ganske bra E3 ^_^ Omvendt og jeg ville vært enig. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Såg akkurat den nyeste Final Fantasy 13 traileren fra PSN network, fy fader så fantastisk bra! De engelske stemmene er jo helt sjefs, bra at de ikke høres ut som 12åringer slik som i FF12/alle tidligere FF spill... Dama en spiller høres jo rett og slett litt småbarsk ut Gameplayet ser jo forøvrig også sinnsykt bra ut Den "barskingdama" synes jeg for lengst har blitt en klisje i TV og film. Virker som Square Enix ikke tør våge seg med nye stereotyper før de er brukt opp i andre medier. I utrolig mye science fiction og eventyr har vi sett disse tøffe damene i hvertfall 15 år nå. Ellers synes jeg han Snow minner meg jævlig om Sawyer fra Lost. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 bedre med barskingdame enn de småjentene vi er så vant med å se i FF-spill.. og ja da snakker jeg også om karakterene som visstnok skal være av mannlig kjønn.. :ninja: Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg synes liksom at alle FF13 trailerne har vært så utrolig like. Ser ut som de er fra samme stedet alle sammen. Bare tenk på all variasjonen det var i FF7, 8, 9 og 10. Må ha vært minst 30-40 forskjellige områder som alle så helt forskjellige ut. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 har du sett den nyeste? De er jo i "byen" ute på grønne sletter, i snø osv osv, storslåtte områder... Har klokketro på at det blir bra med variasjon også nå Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Snø og gress osv er helt elementære ting. Jeg forventer at spillet har disse forskjellene. Men når det gjelder arkitekturen på bygg osv, har jeg ikke helt klart å skille de forskjellige scenene. Mens i FF7 for eksempel, så veit når du er i Midgar, og du veit når du er i Kalm Town. I FF10 så var ikke disse forskjellene like store. Der lignet mange av de forskjellige byene på hverandre. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva er det nyeste fra konferansen, fåkke følgt med stort Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 E3 er ferdig nå, konferansen til Sony var forrige uke, så er ikke noe "nytt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå