Gå til innhold

Sony - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd (Live nå!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liste over det som ble annonsert.

Multiplatform:

* Assassin's Creed 2

* Final Fantasy XIII

PlayStation 3 Exclusives:

* Uncharted 2: Among Thieves

* MAG

* Agent

* Final Fantasy XIV Online

* Motion Controller

* ModNation Racers

* The Last Guardian

* Gran Turismo 5

* God of War III

PSP:

* Gran Turismo

* Metal Gear Solid: Peace Walker

* Resident Evil: Portable

* Assassin's Creed: Bloodlines

PSN:

* Final Fantasy VII

Lenke til kommentar

Nice... Uten å ha sett konferansen kan jeg si at jeg sikkert er rimelig skuffa.. Xbox360 hadde Metal Gear Rising som sjokkannonsering og her får vi "Agent" :/ WTF liksom.

Er det noe sted konferansen er tilgjengelig for nedlasting enda?

Lenke til kommentar
Nice... Uten å ha sett konferansen kan jeg si at jeg sikkert er rimelig skuffa.. Xbox360 hadde Metal Gear Rising som sjokkannonsering og her får vi "Agent" :/ WTF liksom.

LOL du er morsom :p

MS fikk en spinnoff fra Metal Gear serien, som også kommer til ps3 og pc. Og så sjokk var vel ikke det? Metal Gear Solid 2 har da vært på både både xbox og gamecube. Så man kan vel egentlig si at serien har vært semi multiplattform, selv om at det ser ut som om at MGS4 fortsetter å være eksklusive.

Sony fikk en Rockstar North eksklusive.

Hmmmm hva er best?

Lenke til kommentar

Misforstå meg rett, for jeg er kanskje litt påvirket av å akkurat ha sett MS sin konferanse. Videon hos GameSpot er 'under encoding', så jeg får jo ikke sett Sony konferansen enda. Blir jo litt frustrert da :p

Lenke til kommentar

Noen som har fått med seg hva Agent er for et spill egentlig?

Hvordan tror dere kojima takler dvd plassen iforhold til blu-ray plassen? Og kommer de til å bruke samme grafikk motoren som de brukte i mgs4 i mgs rising?

Lenke til kommentar

Hopp og sprett til faens for et forrykende show!! Jeg så pressekonferansen live via IGN Insider HD feed, 1280x720 og mellom 1300 og 2100kbps på 40" Bravia, sammen med fire kompiser som også er PS3'eiere.

Fy flate det var morro! :fun: Pengeboka kommer til å gå varm i løpet av de neste 12 månedene!!

Lenke til kommentar
Hopp og sprett til faens for et forrykende show!! Jeg så pressekonferansen live via IGN Insider HD feed, 1280x720 og mellom 1300 og 2100kbps på 40" Bravia, sammen med fire kompiser som også er PS3'eiere.

Fy flate det var morro! :fun: Pengeboka kommer til å gå varm i løpet av de neste 12 månedene!!

Varm pengbok sier du, tenkt å kjøpe ny tv? :p

Lenke til kommentar

Vi får jo metal gear rising vi og da :) så lite å syte for ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...