Gå til innhold

Sony - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd (Live nå!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal jeg være ærlig syns jeg ikke GoW3 gjør noe inntrykk i det hele tatt, kan være fordi jeg ikke har spilt de foregående spillene...

spill de foregående, hadde gåsehud på flere av bossfightene.. vi har enda ikke fått sett noen bossfights. det er så massivt at en blir helt overveldet :)

Lenke til kommentar

At Grand Turismo ser ut til å ha full lisens til WRC og nascar er jo bare brilliant.

Kan overleve enda litt lenger i vissheten om det.

God of War så utrolig heftig ut, men tror nok mange kanskje hadde forventet enda mer heftig.

Uansett gleder jeg meg som en unge, selv om mars 2010 var lenge.

AC 2 ser jo pent ut, selv om jeg ikke skjønte hvordan den demoen skulle vise så mye mer variasjon fra hva som var i nr 1.

Best of show går til Uncharted 2 som så rått ut, og man kunne nesten føle suget av å stå på toppen av det tårnet selv i dårlig stream kvalitet :dribble:

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Meget fornøyd med det som blir vist av spill, mange eksklusiver som kommer til ps3 det neste året. En god del mer enn på andre konsoller, samtidig som 95% av multiplattform spill også kommer på ps3. Angående motion kontrolleren så tenker jeg litt det samme som jeg tenkte når jeg så microsoft sin presentasjon av natal. Det må lages skikkelige hardcore spill som støtter dette fullt ut før at jeg er overbevist. Det å ha en kontroller i hånden er per i dag eneste skikkelige måten å spill spill på. Men det skal jo sies at den sverd og skjold demoen var imponerende. Teknologien var helt klart der, presisjonen var sinnsykt bra, og er enig med sony om at noen ting må du ha knapper til. Derfor holder jeg en knapp på at potensialet med sony's motion kontroller er større enn ms sin natal.

Men nå lengter jeg etter å få sett mer av gran turismo. Vil se hvilke funskjoner de har fått inn i spillet, hvilke community funskjoner som er kommet og hvordan nordschleife ser ut på spillet.

Lenke til kommentar

Syntes AC2 så ut til å ha mange nye forbedringer siden 1ern, mange nye ting man kan gjøre , gleder meg mye til det.

Det største for meg var nok Assassians Creed 2, Uncharted 2, Gran turismo 5, tekken 6

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Synes det var litt dumt at vi ikke fike vite om MGS rising kommer til ps3 eller om det kunn er xbox 360 eksklusivt...og jeg må si at jeg hadde blitt MYE mer glad hvis det hadde vært en mgs spill med big boss på ps3 isteden for psp..men men:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...