Merk. Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Sjukt når han førte hodet til skjelettet med sverdet. Sinnsykt presist Tickle tickle Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Synd å si det, men Nintendo er blitt skikkelig eid av MS og Sony nå. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Synd å si det, men Nintendo er blitt skikkelig eid av MS og Sony nå. Var jo de som startet med disse motion greiene da, det må de ha creds for Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Haha, dette spillet er et must have for min del ja... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 TrackMania? + Mario kart. = lots of fun Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Eyetoy LucarioX? var nok mye før eyetoy... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja, men se hvor de er nå. Har kommet bare dritt til konsollen siden Smash Bros Brawl. The Conduit ser greit ut og ny Mario og Metroid på vei. Eneste grunnen til at jeg har konsollen er flagship tittelene. WTB 3rd party support. Heldigvis har jeg alle tre konsoller og kan kose meg med alt som ser spennende ut Men det er en diskusjon for et annet sted. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hadde de bare vist en ny trailer av trico :/ Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hadde de bare vist en ny trailer av trico :/ Er det ikke det de viser akkurat nå? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Joda, den er ny, men hvis du har fulgt litt med de siste ukene, har du mest sannsynelig sett den allerede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå