Gå til innhold

Sony - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd (Live nå!)


Anbefalte innlegg

Sony

Pressekonferanse 2. juni klokken 20:00 (Norsk tid)

 

Hva skal diskuteres her?

Dette er tråden for diskusjon og spørsmål vedrørende Sonys pressekonferanse på årets E3-messe. Pressekonferansen vil bli avholdt klokken 20:00 norsk tid den 2. juni.

 

Live Feeds:

 

gt-feed.jpg (HD) gs-feed.jpg ign-feed.jpg g4-feed.jpg

 

Takk til TCi

 

 

Norske spill/IT-sider som undertegnede tipper kommer til å holde oss oppdatert rundt messen:

 

www.gamer.no

www.itavisen.no

www.spillverket.no

www.gamereactor.no

www.ign.no

www.vg.no/spill

www.dagbladet.no/spill

www.spiller.no

www.spillmagasinet.no

www.pressfire.no

 

Mangler eller feil?

 

Noe som mangler eller noe jeg har skrevet som ikke stemmer? Send PM eller rapporter i denne tråden!

 

 

 

 

Kjør debatt!

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper Sony virkelig mener det med "Største E3 på 11 år" greien sin... Mange nye spill som kommer som de må dekke riktignok, men håper det er noe nytt, sjokkerende. :D

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg dør på meg!

 

Skulle ikke FF VII lanseres på PSN imorgen?

Skal ikke se bort ifra at kan være noe mer også, E3 Sony + FF VII (hvis jeg husker/sett korrekt) + FF VII AC (complete) og muligens remake?

Jeg blir nesten religiøs bare av tanken!

 

Jeg er psychoklar for konferansen imorgen!

Lenke til kommentar

Microsoft haddde utvilsomt en god pressekonferanse, hvor det største selvfølgelig var MGS:Rising, Halo ODST/Halo REACH, Alan Wake, Splinter Cell: Conviction, Forza 3 og "Project Natal".

 

De viste jo også Mordern Warfare 2, og andre ikke-eksklusive spill..

 

De største overraskelsene var jo MGS:Rising og Project Natal - vel, å få se en "video" av hvordan det fungerer.

 

Det jeg tror Sony kommer til å gjøre på sine 2 timer(!) er å kunngjøre flere eksklusive spill enn Microsoft. Muligens også bekrefte at "Ja, vi får også MGS: Rising på PS#" osv...?

De skal vel også bruke tid på PSP - evt en ny PSP.

Men hva de har som overraskelser - om det er ny hardware (PS3 slim? Nytt cam de også? Ny PSP?) eller om det kun er software gjenstår jo å se...

 

Priskutt på PS3 kommer nok ikke før TGS09 kanskje.

 

noen som vil gjette på hva overraskelsene vil være? =) Vi har bare... 18 timer og 45min på oss å gjette nå :p

Mass Effect 2 til PS3? Gears? Mange nye store spill?

Lenke til kommentar

 

Mass Effect 2 til PS3? Gears? Mange nye store spill?

 

Jeg så Electronic Arts sin presentasjon, og da de viste frem Mass Effect 2 sa de at spillet kommer på PC og Xbox 360. De nevnte ikke PS3 engang... Så jeg tviler på at Sony vil nevne Mass Effekt 2 til PS3 uten at EA har nevnt noe :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...