carmelita Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Liker bildene dine! Katter er utrolig søte, og når man finner en fotogen katt. Det er helt klart din! Jeg er ganske svak for poter egentlig, de er så søte. Derfor likte jeg dagens bilde litt ekstra godt, selv om jeg kanskje syns at det var et litt vel kaldt bilde. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 11. Katte-TV 1/60, 1.6, ISO 800 Det er ikke bare "menneske-TV" katten min liker. Hun har også sitt eget katte-TV, som ofte viser mer interessante saker enn "menneske-TV"-en. Dagens program var kulørt og kort... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hehe, dagens er bra! Skikkelig konsentrert om vaskemaskinen. Jeg ville kanskje gjort litt med hvitbalansen. Hvis du har photoshop er det mulig å klikke image -> adjustments -> auto color.. Da blir det ofte rett.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Hehe, dagens er bra! Skikkelig konsentrert om vaskemaskinen. Jeg ville kanskje gjort litt med hvitbalansen. Hvis du har photoshop er det mulig å klikke image -> adjustments -> auto color.. Da blir det ofte rett.. Takk for tipset. Jeg har ikke PS, jeg bruker DPP. Jeg pleier å pynte litt på autoen, men det er jo alldeles ikke sikkert at det er smart... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 12. Rosen 1/500s, f/5.6, ISO 200 Jeg har vært i Freia-parken og kjøpt mini-rose i potte. Den er omhyggelig plassert på verandaen. Katten min har luktet på blomstene og småspist på bladene i dag. Det går vel en drøy uke, tenker jeg, så har kattene og jeg sammen klart å ta knekken på nok en plante. Her i huset setter vi pris på blomster. De varer nemlig ikke så lenge. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Likte bildet av katten og vaskemaskinen. Var det ikke fint i Freiaparken? Skulle vel ha vært der, men prioriterte noe anderledes i helga. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) 13. Hei 1/800s, f/2.0, ISO 200 Veloppdratte katter hilser... Bildet ble tatt da katten kikket ut gjennom sprinklene på verandaen. Jeg tror hun syntes jeg så skikkelig merkelig ut der jeg hang over kanten på verandaen for å forevige henne. Jeg er villig til å innrømme at hun kan ha hatt rett. Edit: space-leif. Endret 25. juni 2009 av Gia Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Den ble veldig fint komponert Gia, morsom refleksjon også RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Enig med Randi! Virkeligen fint bilde, og söt katt også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Et fantastisk blinkskudd. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Glimrende skudd! Liker sånn hodet står ut fra bakgrunnen her.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Den ble veldig fint komponert Gia, morsom refleksjon også Refleksjonen oppdaget jeg faktisk først etter at jeg hadde overført bildet til PC-en. Flaks! Enig med Randi! Virkeligen fint bilde, og söt katt også. Alle katter har sin sjarm, men denne har ekstra masse sjarm. Et fantastisk blinkskudd. Takk!! Glimrende skudd! Liker sånn hodet står ut fra bakgrunnen her.. Det ser nesten ut som om kattehodet henger i løse lufta, men det gjør det altså ikke... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 14. Moonwalk 1/400, f/2.0, ISO 250 Katten hedret King of Pop med sin egen moon-catwalk i dag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Katten hedret King of Pop med sin egen moon-catwalk i dag. Også kjent som Dancing Queen ? Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Katten hedret King of Pop med sin egen moon-catwalk i dag. ..Hvor den holder bakbena stille og moonwalker forbena rundt seg selv? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Noen av oss har mer enn nok med å danse med to bein. Tenk hvor vanskelig det da må være med fire? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 15. Hvor er Katten? 1/320s, f/11.0, ISO 200. Dagens bilde tatt fra Gressholmen, en av øyene i Oslo-fjorden. Jeg så etter Katten, badeplassen som ligger på fastlandet. Men alt jeg fant var de dominerende industribyggene. Det er egentlig en lite sjarmerende inngangsport sjøveien til Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå