Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Ingen RROD ennå :D

Teknologien i natal er imponerende.

Problemet med slike "kontrollere" som kommer i etterkant vil jo være at innhold til det vil være minimalt. Blir som med ps2, man har noen få spill som bruker eyetoy, mens resten bruker vanlig kontroller. Nintendo valgte å gå for motionkontroll som hovedkontroller, og det er nok den rette veien å gå.

Men tipper sony også har noe lignende i morge.. for min del kunne de bare ha glemt hele greia, kontrollern er laget for sofaspilling.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ha live demo for å tro på at det der Peter Molyneux-greiene, han gutten som kjenner igjen kjerringa og interagerer med henne, fungerer noe bra...

Edit: Og så må det være demo av noen som ikke kjenner spillet fra før av...

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Om den voice recognition greia fungere så bra som vist på demoen så blir jeg SINNSYKT imponert. Har testet en del siste i voice recognition fra microsoft på windows 7. Og jeg og en kompis har aldri ledd så mye i løpet av en halvtime...

Men konseptet med dette er jo sinnsykt.. Tenk deg å kunne prate med karakterene..

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Ja det er imponerende av MS om de har fått Raiden spillet helt for seg selv. Men synes det var rart at det ikke ble sagt at den var eksklusiv.

Der var faktisk timen gått.. Nintendo i morgen i 4 tiden tror jeg, og sony sin er klokken 8. Den varer i 2 timer, og de bør ha en del goodies å gi ut da.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Om Natal fungerer tilnærma så bra som videopresentasjonane dei viste er det imponerande. Ser fram til å høyre tilbakemeldingar frå folk som får teste det i løpet av E3. Ellers eit godkjent arrangement frå MS. Kjekt at Alan Wake vart vist, og ellers ein del spel som kan bli bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...