Gå til innhold

Microsoft - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var blanding av awesome og totally forventet casualshit.

Awesome:

Left4Dead2, selv om det ikke er såå lenge siden eneren...

Alan Wake, så veldig spennende ut. Blanding av Forbidden Siren og Left4Dead, på en måte...

... ikke så mye mer, bortsett fra HOLY SHIT NESTE MGS PÅ 360!! Haha, jeg lo som en ond overlord da det ble sagt. Sonyfanboys assssssss

Shit:

MY BEST VIRTUAL FRIEND

KROPPSWAGGLING, selv om det var awesome at de mocket wiien

FACEBOOK, TWITTER, BLABLABLABLA

SHOOTERS

SHOOTERS

SHOOTERS

Lenke til kommentar

Patney: Tror du hadde ledd mer om xbox 360 hadde fått neste metal gear spill eksklusivt, eller at MGS4 kom til xbox 360. Dette ser jo ut som en action spinoff. Kan gå alle veier dette, men man får håpe Kojima vet hva han gjør. Men skjønner ikke helt hvordan xbox fans får det til at sony mister spill, når spill som GTAIV blir multiplattform. Er jo ingen som mister noe da, bare en konsoll som får noe den ikke hadde tidligere.

Lenke til kommentar

Yeah, jeg er også helt i hundre over Forza 3. Jeg hadde håpa de sku vise det på E3, og at release var til jul. Når det så kommer i oktober så er det jo en fest!! :D

Så at bilene nå kan gå på taket, det gjorde de ikke i Forza 2. Kan virke som MS nå har fått gjøre akkurat hva de vil med bilene. Står i sterk kontrast til GT5P som ikke engang har skademodeller på bilene sine. Blir spennende å se billisten i Forza mot GT5, kan virke som Forza nå har like mange eller flere biler, om GT5 noensinne kommer...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vennligst benytt den generelle e3-tråden for slikt(eller opprett egne tråder), så lar vi denne tråden handle om det den er ment for, Microsoft sin konferanse.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Patney: Tror du hadde ledd mer om xbox 360 hadde fått neste metal gear spill eksklusivt, eller at MGS4 kom til xbox 360. Dette ser jo ut som en action spinoff. Kan gå alle veier dette, men man får håpe Kojima vet hva han gjør. Men skjønner ikke helt hvordan xbox fans får det til at sony mister spill, når spill som GTAIV blir multiplattform. Er jo ingen som mister noe da, bare en konsoll som får noe den ikke hadde tidligere.

Hater ikke sony akkurat, PS2 er min favorittkonsoll ever (etter SNES DA), men leser hele tiden om hvordan det aldri kommer til 360 fordi den er så INFERIOR og PS3 HAR 4D OG ALT

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg er veldig imponert, men så hadde jeg aldri store forventninger heller. Project Natal ser mer eller mindre ut som en oppgradert versjon av eyetoy, og jeg ser ikke helt mulighetene for å bruke dette i ordentlig gameplay. Med Wii har man muligheten til å styre med kontroll samtidig som du bruker motion-funksjonaliteten, det ser feks. umulig ut å lage et spill som Metroid/Galaxy/Twilight princess med project natal. Derfor blir det mest sannsynlig begrenset til enkle og trivielle spill, uten noe særlig mer potensial (men, jeg håper selvfølgelig jeg tar feil).

Molyneux var alltid like entusiastisk som vanlig, men Milo så direkte verdiløs og meningsløst ut. For min del var det L4D2, MGS og MW2 som virket mest interessant. Mulig jeg er den eneste: jeg setter ekstremt lite pris på all humbug de klarer å presse inn på xbox dashboard, som feks. netflix (er denne i det hele tatt lokalisert for Norge? hva i all verden er poenget for de som er utenfor USA?), twitter og facebook.

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...