aspic Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Hei! Etter litt fomling i trøtt tilstand igår, klarte eg å knuse skjermen på min SE k810i. Idag kjøpte eg meg ny mob av type billig, og fyrte opp mobilen med SIM. SIM har tydelegvis bestemt seg for å ikkje lagre kontaktane mine (som eg har liggjande på k810i). Her må eg dog ta noko sjølvkritikk. Poenget er i alle fall at då kan eg ta SIM tilbake i k810i, og overføre kontaktane frå k810i til SIM, men eg treng ein nøyaktig beskrivelse på korleis dette går seg til. Så, vil nokon hjelpe ein stakkar, og beskrive på knappen kva eg må trykkje for å overføre kontaktane? Eg fann ein liten beskrivelse som kan gjere jobben dykkar litt lettare: 1. Go to Main Menu > Contacts > Options > Advanced > Copy to SIM. Choose Copy all, then press "Select". Endret 30. mai 2009 av aspic Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Midttast, ned, middtast, venstre valgtast, opp, midttast, opp, midttast, opp x4, middtast x3 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Takker poof, men det var høgre valtast og ikkje venstre Endret 30. mai 2009 av aspic Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har ikke K810i så det kan stemme. Men trodde det var likt på de fleste SE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå