Trondster Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Tsk, tsk, tsk - det bildet i spoileren din - det er jo nettopp til sånne bilder hvor du skal bruke vidvinkel og liten blender!! Tenk så stor og gild fisken kunne sett ut da! (Annen sak at du sikkert måtte gått ned på f/32 eller noe..) Fin schwung i bildet med fiskestang - likte bevegelsen i stang og snøre. Endret 22. juni 2009 av Trondster Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Liten brennvidde gir stor dybdeskarphet, kunne hvert tøft med fisken close up ja! Fint å se at du ikke har glemt vidvinkelen helt... Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hehe. Tanken med fisk/vidvinkel slo meg, hadde vært morsomt å gjøre den større. Tror likevel størrelsesforholdet flue-fisk hadde avslørt alt Ingen av fiskebildene er dog del av utfordringa, det var min kjære far som var fotograf den dagen. Planen var jo selvfølgelig å la han dokumentere storlaksfangsten. Greit å være optimist Bra du likte kastebildet, Trondster. Har nok dessverre ikke like god kontroll på det snøret som bildet later til. Det ville vært urettmessig å påstå noe slikt. edit: Vidvinkelen er ikke glemt Dewil, jeg er bare j*vlig lei den. Får holde ut.. Endret 30. juni 2009 av jaadd Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Dag 23 Nok et skrøpelig motiv 10mm f/10 1/200s ISO 200 Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Dag 28 Dagene bare fyker av gårde for tiden. Ikke noe særlig tid til fotografering. Knipsa dette på vei hjem fra en hyttetur i helga. Må se om jeg ikke får til en litt bedre avslutning. 50mm f/6.3 1/640s Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 En flott solnedgang det der. Fin komposisjon også. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Koselig kveldsstemning. Har behov for litt kjølig vær akkurat nå... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hvor går grensa di for vidvinkel egentlig? hehe. måtte bare spørre Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Takk for det Vidvinkelgrensa mi går vel opp til ca. 90mm? Skal i det minste sies at jeg prøvde det motivet med vidvinkelen, men det funka ikke. Jeg er tross alt bare pingledeltaker, må få lov til å tøye vidvinkelbegrepet litt Siste mulighet i dag, håper jeg klarer å runde av i vid stil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå