Gå til innhold

Junifest 2009 - jaadd - vidvinkel

Anbefalte innlegg

Tsk, tsk, tsk - det bildet i spoileren din - det er jo nettopp til sånne bilder hvor du skal bruke vidvinkel og liten blender!! Tenk så stor og gild fisken kunne sett ut da! (Annen sak at du sikkert måtte gått ned på f/32 eller noe..) :D

Fin schwung i bildet med fiskestang - likte bevegelsen i stang og snøre. :)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Tanken med fisk/vidvinkel slo meg, hadde vært morsomt å gjøre den større. Tror likevel størrelsesforholdet flue-fisk hadde avslørt alt :p Ingen av fiskebildene er dog del av utfordringa, det var min kjære far som var fotograf den dagen. Planen var jo selvfølgelig å la han dokumentere storlaksfangsten. Greit å være optimist :thumbup:

Bra du likte kastebildet, Trondster. Har nok dessverre ikke like god kontroll på det snøret som bildet later til. Det ville vært urettmessig å påstå noe slikt.

edit:

Vidvinkelen er ikke glemt Dewil, jeg er bare j*vlig lei den. Får holde ut.. :wallbash:

Endret av jaadd
Lenke til kommentar

Dag 28

Dagene bare fyker av gårde for tiden. Ikke noe særlig tid til fotografering. Knipsa dette på vei hjem fra en hyttetur i helga. Må se om jeg ikke får til en litt bedre avslutning.

post-181365-1246293681_thumb.jpg

50mm

f/6.3

1/640s

Lenke til kommentar

Takk for det :)

Vidvinkelgrensa mi går vel opp til ca. 90mm? :p Skal i det minste sies at jeg prøvde det motivet med vidvinkelen, men det funka ikke. Jeg er tross alt bare pingledeltaker, må få lov til å tøye vidvinkelbegrepet litt ;)

Siste mulighet i dag, håper jeg klarer å runde av i vid stil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...