Gå til innhold

Junifest 2009 - jaadd - vidvinkel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tøffe farger og kult med vidvinkel, men blomstene mister en del detaljer. Hadde du kanskje gjorde bakgrunnen en smule mørkere og fremhevet blomstene tror jeg det ville blitt topp. Men likevel; All grunn til å være fornøyd! :D

Lenke til kommentar

Dag 4 ble det siste jeg fikk fanga av Narvik før jeg flytta. Får følge med på tråden din Grizzmo, så får jeg sikkert litt minner derfra :)

Var makrospoileren ikke engang verdt å kommentere? Selv litt slakt hadde jeg satt pris på.

Lenke til kommentar
Var makrospoileren ikke engang verdt å kommentere? Selv litt slakt hadde jeg satt pris på.

Sånt noe er ikke lett når man ikke kan blende ned - det er greit med en god del nedblending så man får DOF tykkere en halve millimetre. ;)

Synes den hvite blomsten ble fin, men skulle gjerne sett bittelitt mer av venstresiden..

Mellomringer er gøy! :D

Lenke til kommentar

Sånt noe er ikke lett når man ikke kan blende ned - det er greit med en god del nedblending så man får DOF tykkere en halve millimetre. ;)

Synes den hvite blomsten ble fin, men skulle gjerne sett bittelitt mer av venstresiden..

Mellomringer er gøy! :D

Tamron 90mm 2.8 er bestilt :) Den er vel fin til portretter også. Hurra for tilbakebetaling av depositum (som helst burde vært spart til høsten kanskje)

Lenke til kommentar
Golfbildet var kult! Passet bra med den skjevheten du har lagt på. Det er ofte den følelsen man får på greenen :)

Landskapsbildet fra dag 6 var også veldig pent.

Takk :) Var akkurat den følelsen jeg var ute etter å skape også, en ball som svinger inn mot hullet. Kanskje ikke like lett å få fatt på den følelsen om man ikke spiller golf selv.

Lenke til kommentar

Dag 12

I dag prøvde jeg meg på et produktfoto av min fars gamle traver, Canon FTb. Har aldri prøvd meg i denne sjangeren før, så vær litt snill. Synes selv det ikke ble så aller værst, men dere som har blikk for hvordan slike studiooppsett skal være kan vel gi et par veiledende hint :) Kunne kanskje vært litt mer luft over/under kameraet, ser jeg nå. Hadde vel også vært optimalt å bruke noe annet enn 10-20mm, men nå er det jo tross alt dét utfordingen min går ut på :p

f/8

1/200

ISO 400

post-181365-1244821524_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...