JaneATaber Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Kan noen anbefale en kamshell eller slide mobil med bra batteri til en rimelig penge? Endret 30. mai 2009 av JaneATaber Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) LG KC550 har god batteritid, stor skjerm og 5 mp kamera...Den er også billig... Endret 31. mai 2009 av andhaj Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg tror Sony Ericsson W508 kan passe for deg. Selges her Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Den var faktisk stilig ...andre annbefalinger? Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Har du ønske om et spesielt merke? Størrelse på skjerm? MegaPixler? 3g, Wifi, o.l.? Endret 6. juni 2009 av andhaj Lenke til kommentar
dkid Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg tror kanskje Sony Ericsson W595 kan passe for deg. Den har det meste av teknologi, greit kamera, veldig bra batteritid og den kan fåes i flere farger. Lykke til med kjøp! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Jeg tror kanskje Sony Ericsson W595 kan passe for deg.Den har det meste av teknologi, greit kamera, veldig bra batteritid og den kan fåes i flere farger. Lykke til med kjøp! Batteritiden er ikke god på W595 den holder akkurat 3.07 samtaletid over 2G nettet/GSM nettet med fulladet batteri(målt og testet). Det er et stor avik kontra hva Sony E oppgir selv (9 timer)så dette er ikke et argument for å kjøpe denne men ellers er den bra og spesielt MP3 spilleren. Endret 6. juni 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 har igrunn ikke andre krav enn hva som nevnt i første post Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) har igrunn ikke andre krav enn hva som nevnt i første post Vel jeg kan ikke anbefale deg W595 hvis du ønsker tlf med god batteritid for det har den ikke og var hovedgrunnen til at min ble solgt. Jeg har en W715 også som Sony oppgir 10 timers taletid i GSM nettet og den klarer bare 3.30 så stol ikke på Sony sine labratorietall. Prøv og se på Nokia sine beste batterimodeller de har i allefall den batteritiden som er oppført ofte også bedre en oppgitt(min erfaring) Lykke til videre Endret 8. juni 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Takker for svar.. Er det noen nokia moddeller du kan annbefale? jente tlf - kamshell/klapp/slide m/ bra batteri Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Takker for svar.. Er det noen nokia moddeller du kan annbefale? jente tlf - kamshell/klapp/slide m/ bra batteri Jeg vil da anbefale deg Nokia 3600 slide, dette er en rimelig telefon 1499,- den får du både i rød og sort (se link). Denne har et godt kamera, god MP3 spille, radio, og alt annet du trenger pluss god batteritid på 5.5 timer + altså dobbel då god som W595 den er jo også lekker http://www.netonnet.no/index.asp?tracker=p...&iid=117444 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå